Fanta4free Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 jeg finner ikke laderen til bateriet mitt til mitt sony a200 noen som vet om man kan kjøpe bare lader eller må jeg kjøpe nytt bateri også? vis jeg må de, noen tips til noen som passer til kameraet mitt? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det burde gå helt fint, enten fra Sony selv eller en tredjepartsleverandør som dette. Her er en litt heftigere og dyrere variant, men som er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 så jeg kan lade det bateriet jeg har på den biligste av de?? og hvor lang leverings tid er den fra amazon?? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det må du nesten spørre Amazon om. Evt kan du høre med Sony-senteret på karl Johan, eller Sonys supporttelefon om kanskje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 når du nevner det som kom jeg på, dume meg, det er jo sny butikk på lokale kjøpesentret mit her i skien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå