P@rm@nn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Sitter på tentamen, på en gammelm NT maskin. Der er oppdateringsfrekvensen på 60 på skjemen, jeg holder på å bli gal. Jeg er en begenset bruker så jeg kan ikke "høyreklikk på skrivebordet-egenskaper", da får jeg ikke opp noe. PÅ kontrollpanelet har jeg et "kotrollpanel" for grafikkortet. Jeg kan der se hva skjermen støtter, men ikke stille noe. Jeg har ikke "kjør" på startmenyen, og fiinner ikke CMD noe sted på pc en. Er det noen som vet hvordan jeg kan få stilt opp oppdateringsfrekvensen? Et gammalt "triks" man brukte før i tiden? Å spørre admin er uaktuelt, han gidd ikke å styre med det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Tror du sliter litt der. Gamle nt'ere er no dritt - så godt som vantette. -------------------------------------------- Jøss hører jeg meg selv skryte av ms? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Tror du sliter litt der. Gamle nt'ere er no dritt - så godt som vantette. ...eg har da aldri sett NT ta svømmeknappen....hehe ...gamel maskin = dritt ... så eg gidder ikke spekulere i om det går an å sette Hz opp, for om NT kunne så er det ikke sikkert skjermen, skjermkortet eller andre lure ting hadde klart å fulgt etter Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Vellkan hende NT er harde greier å knekke, men det avhengier av administratorene Jeg har rettigheter til å laste ned ting, og kjøre programmer. Så da var det bare å kjøre refreshlock, så var det pluttselig 100Mhz Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 "you lucky son of a..." 1. Bitch 2. Pig 3. ***** ...ska huske den til en gang eg sitter på en gammel NT....( skjer aldri meg...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå