enixitan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Eg kjøpte GoldTool 411pcsl PC screw kit for litt sidan, og fekk med eit par delar eg ikkje forstår korleis eg skal bruke. Ein ring av gummi, og ein pinne av gummi. Bilete: Ein av dei er vel til støydemping for harddiskar, det er vel ringane. Skal eg skru ein skrue gjennom ringen, eller skal ringen ligge på innsida av harddiskramma? > = skruehol på harddisk | = harddiskramma i kabinettet > gummiring | skrue eller > | gummiring skrue Og kva er den pinnen til? Den har eg ikkje forstått. Takkar for gode forklaringar. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gummipinnen er til å feste vifter med. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og gummiringen bruker du under skruene, begge er for å dempe støy. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ein av dei er vel til støydemping for harddiskar, det er vel ringane. Skal eg skru ein skrue gjennom ringen, eller skal ringen ligge på innsida av harddiskramma? Har et nogenlunde tilsvarende KIT fra CoolTek, og ringene skal ikke på innsiden av hd-ramma. En kan vel stille spm. om de egentlig har noe særlig vibrasjon/støydempende effekt De andre gummipluggene er som Anki sier til vifter. Men i motsettning til den typen anti-vibrasjons plugs som er mye lengre (som dras gjennom begge hullene i vifte-hjørnet) skal disse her bare gjennom ett hull og ut f.eks. gjennom kabinett veggen. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for forklaringar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå