Treasure Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Hei. Installerte Windows 7 Ultimate 64 bit for noen dager siden. Jeg har problemer med noen av driverene, spesielt lydkortet. Det fungerer, men lyden er veldig flat med lite eller ingen bass. I vista fungerte dette veldig bra. Har til og med lastet ned drivere fra Realtek sine sider som skal fungere i Windows 7, men ingen forskjell. Intel turbo memory fungerer heller ikke. Har forsøkt å kjøre driveren i kompitabillitets modus, men får bare opp feilmeldingen "This operating system is not supported" Maskinen er en bærbar Compal IFL 90+ (signatur). Hva kan være problemet? Endret 19. august 2009 av Treasure Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sikker på at det ikke er noe annet som er annerledes? En venn av meg har samme pc, og han har ingen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Driveren til lydkortet som fulgte med maskinen fungerer ikke, så jeg lastet ned og installerte denne. Har ikke funnet noe annet som kan brukes, så hvis noen kan gi meg en link hadde det vært fint. Kan du finne ut hvilken driver din venn har brukt? Endret 19. august 2009 av Treasure Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Windows 7 innstallerte driver selv, fungerte på første oppstart. Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Windows 7 installerte driver hos meg også. Som nevnt i første post, så fungerer lyden, men den er ikke like bra som den var i Vista. Bassen er betydelig mindre enn den var før. Endret 19. august 2009 av Treasure Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Som leder tilbake til det første spørsmålet, er noe annet annerledes, bruker du en annen avspiller, var det en innstilling i windows vista som ikke er aktivert i windows 7? Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har for det meste brukt Windows media player i begge operativsystemene, med standar innstillinger. Har også forsøkt å sette på mer bass, men det blir langt i fra like bra. Edit: Til sammenligning, så kan jeg koble mobiltelefonen til musikkanlegget å få mye bedre lyd enn ved bruk av datamaskinen. Endret 19. august 2009 av Treasure Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har også samme problemet... har en stor og kraftig sub, og selv om jeg skrur den på full så skjer det ikke så mye... bassen er der, men den er veldig svak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå