Trondms Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Er på utkikk etter en rimelig bærbar for bruk til surfing, openoffice etc. Den må også kunne dra Football manager av nyere dato + takle pokerklienter (ongame). Kommer sikkert til å kople til en 24" etterhvert, så den bør støtte 1920x1200 ut. Ser at Elkjøp og Lefdal selger Easynote til 3995,-, men for en som ikke har kjøpt bærbar på fire år, så er jeg rimelig blank på hva som er akseptabelt av prossesor, skjermkort m.m. Prisen som er oppgitt er "internettpris", men kan det være mulig å få den samme prisen i butikk? link til pcen: Easynote 750 Vil denne tilfredsstille mine (data)behov, og hva er det eventuelt som trekker denne ned i gjørma ? Endret 19. august 2009 av Trondms Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Bump... Ingen som har noe å tilføye mht prossesor, skjermkort (generelt)? Lenke til kommentar
LkN Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kan tilføye noe om rammen,, 4gb på en laptop - great. Men at ram typen er DDR2 og ikke DDR3 er litt skuffende. Det er heller ikke noen super bra og rask prossesor (2.10ghz) Du bør revurdere tanken på å kjøpe denne bærbare maskinen. Lenke til kommentar
program Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hei. Spesifikasjonsmassig er det nok klart den billigste til den prisen. Batteri, kvalitet og service hos PB har jeg ikke peiling på. Gjetter på at de to førstnevnte er relativt dårlig. Men det vet jeg ingenting om. Jeg tror ikke at du vil få den til samme pris en butikk. Men er lov å se. Edit: LkN: DDR 3 på en så billig PC hadde vært, ehmm, usansynlig. Det er en dual-core 2,10 ghz, noe som normalt sett er greit + at PCen er superbillig. Men vil tro at prossesoren er svak på mange områder. Endret 21. august 2009 av program Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Takk for svar. Skjønner at dette ikke er en superpc, men håpet at den skulle klare de oppgavene jeg nevnte tilfredsstillende. Jeg kan sikkert legge på en tusenlapp på budsjettet for å få en noe bedre maskin. (Back to scratch...) Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du må nok opp minst 2K for å få en bedre maskin. Går du opp 1000,-får du ikke noe bedre, kanskje samme bare et annet navn feks HP.. Lenke til kommentar
program Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det jornboss sier er nok helt riktig. Men kan hende kvalitet og slik går opp. Men det er umulig å si uten å teste. Kan godt hende at en HP til 5000,- er verre kvalitetsmessig også. Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
I-johnsen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg vil bare tilføye noe.. Easynote750 er en maskin som svarer til mine forventninger,den er rask, stabil og har en utrolig god ytelse.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Og både for både Lefdal og Elkjøp kan du bestille på nett for henting i valgt butikk til internettpris. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Og pcen er mer enn rask nok til oppgavene du nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå