Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man har 2 produsenter som er kjent for å lage de beste kabinettene man får tak i, det er ATCS og Lian Li.

Cooler Master sine kabinetter er laget av ATCS, og Lian Li lager sine egne.

Lian Li får du tak i på www.microplex.no og coolermaster sine kabinetter får du kjøpt hos www.komplett.no

Kommer jo selvfølgelig alt an på hva slags kabinett du vil ha, Lepont sine kabinetter er også gode, så har selv lurt på ett av dem, men de ser litt mer overdrevne ut enn Lian Li og Cooler Master sine - altså etter min mening ikke fullt så stilfulle.

Thermal Take Xaser III er et ekstremt bra kabinett på alle måter (bortsett fra vinduet), og har mange fine features som gjør det til et attraktivt valg. Eneste problemet jeg ser med dette kabinettet er at det ikke finnes stilfullt, det er heller grellt og harry - ikke det at det er negativt :) - for mange er det nettopp det de ser etter i et kabinett.

Hvis du er en ungdom som vil ha en Gaming Rig som virkelig ser ut som hva det er er nok ThermalTake Xaser III et godt valg, men hvis du er som meg og liker å ha den råeste hardwaren som fins pakket inn i et diskret og stilfullt ytre bør du nok heller gå for Cooler Master eller Lian Li sine kabinetter. Hvis du på en annen side virkelig ønsker totalt innsyn til dine komponenter er jo Lepont sine kasser med 3 vinduer perfekte.

Hvis du vil ha vannkjøling, og vil vise det frem, men allikevel vil at det skal se stilrent og glatt ut foreslår jeg Lian Li PC75USB (servertower) - det koster ca. 2600 kr på www.microplex.no

Vel, håper jeg var til noe hjelp da... men, det er jo bare mine egne meninger som er her, ikke deres.

- DW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...