Conkey Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei, Har en Roccat Kone som er en finfin gaming mus. Bruker denne på en Steelseries matte (i hardplast). Vel problemet mitt er at det nå føles som om jeg har sand under musen når jeg flytter den på matten. Har ikke hatt musen lenge men virker som om gummi skates'ene som var på musen er bra slitt. Skal bytte matte, men tenker også å sette på noe nye skates. Jeg finner imidlertid ingen som skal passe min mus. Noen som har tips eller erfaringer? Alt taes imot med takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Qpad Glidz Har den selv på Kone. Anbefaler den. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Qpad Glidz Har den selv på Kone. Anbefaler den. Takker og bukker. Da er bestillingen unnagjort. Fjernet du de gamle skatsene eller monteres disse oppå? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Tok de bare oppå der igjen. Har på følelsen at man kan skade musa ved og rive av de gamle. Bar bruk saks på de nye. Klipp de sånn at de passer musa. Ikke lag dem noe større eller lengre enn de gamle skatsene. Litt bredere blir de nye skatsene uansett. Noe som jeg ser som positivt da de passet veldig bra. Endret 19. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Men er dette omtrent samme glidz som kommer med qpad sine matter? som i denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=32446...sts#ProductTabs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå