Zaftig Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei jeg tenkte siden jeg ikke fant det at jeg skulle lage en trå for Ekstremsport skader. Skriv Hvilken skade du fikk I hvilken sport gjerne hvor og når Ok jeg begynner. i 2006 falt jeg på snowboard jeg fikk rygg skader og hjernerystelse. i 2008 spilte jeg vannpolo da jeg fikk en ball i nesa og brakk den i 2008 bristet jeg venstre håndledd av spark i håndledde i vannpolo x2 det er vel det. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fikk gnagsår på en fjelltur en gang. 7 Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 når blei vannpolo ekstremsport? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 når blei vannpolo ekstremsport? verre enn snowbaording og mye annet her iallefall. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vannpolo verre en snowboard? Kann ikke se at vannpolo der du kaste ball i vannet kan være farligere enn snowboard der du kan hoppe på kjempehopp, og skade deg alvorlig eller verre. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vannpolo verre en snowboard? Kann ikke se at vannpolo der du kaste ball i vannet kan være farligere enn snowboard der du kan hoppe på kjempehopp, og skade deg alvorlig eller verre. Du tuller ikkesant, har du sett vannpolo? Endret 19. august 2009 av AK-74 Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Enig i at vannpolo kan være litt eksremt til tider, men alpinsporter er likeså om du er ny.. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Sorry Mac, vannpolo er ikke en ekstremsport hvis du ikke bruker en usikret håndgranat som ball. Brakk hånda på skateboard. Ødela kneet for 1,5 år etter å ha hoppet ned et stup på snowboard. Legene klarte aldri å finne ut hva som var galt. edit: ned et stup på snowboard, ikke skateboard. Endret 17. september 2009 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Sorry Mac, vannpolo er ikke en ekstremsport hvis du ikke bruker en usikret håndgranat som ball. Brakk hånda på skateboard. Ødela kneet for 1,5 år etter å ha hoppet ned et stup på skateboard. Legene klarte aldri å finne ut hva som var galt. Okay fyren som sier Vannpolo ikke er en ekstremsport sier Skateboard er en ekstremsport "ler" Nå skal ikke jeg si noe jeg ikke vet du du er helt sikkert ike med i konkurranser eller gjør noe annet en grab og sånne små triks. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Synes spesielt den under is-vannpolo ser ganske farlig ut. Det må da være ekstremsport! Though, det var vel ikke det vi skulle diskutere? :> Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Okay fyren som sier Vannpolo ikke er en ekstremsport sier Skateboard er en ekstremsport "ler" Nå skal ikke jeg si noe jeg ikke vet du du er helt sikkert ike med i konkurranser eller gjør noe annet en grab og sånne små triks. [/quote vannpolo er langt ifra noen ekstremsport, vannpolo er rett og slett en gjenge skaphomser med stygg lue som tror de driver med noe farlig når de sløss litt i vannet. snowboard på et høyere nivå enn du antagelig driver på er mye mer ekstremt å mye mer farlig enn vannpolo. skating er ikke ekstremt det heller hvis du bare står på stille og drar basic tricks som kickflip, nollie, shuv it osv men med en gang man begynner og gjøre dette i litt fart og over gaps så er det en ekstremsport uten tvil, all creds til gutta som får brettet til å lande riktig selv etter svæære hop. men nå var det ikke dette vi skulle diskutere. mine skader 2 helt ødelagte knær jeg har slitt med i 3 år.. noen sting i ansiktet en haug hjernrystelser og en del småskader.. Endret 5. september 2009 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Da er vel all sport ekstremsport da om vannpolo også skal inn:) Fotball, basketball, cricket. Bare at man kan skade seg gjør det ikke til en ekstremsport. Skateboard, snowboard, alpint ned store fjell feks. Ekstremt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Stod ned en lang bakke på skateboardet, fikk høy fart, også mistet jeg balansen og falt. Fikk noen store sår på ene armen, og har et stort arr etter det enda. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Stort sett snowboard eg holder på med, brukket håndledd, forstuet halebeinet (faen det var det værste, umulig å sitte noe sted og ligge for å sove ) og divere små greier, forstuelser, senestrekk osv.. sånt som går over etter 1 uke. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Snowboard - Skulder utav ledd etter ublidt møte med fjellvegg in-air. Sparkesykkel (garantert en ekstremsport ) - Trynte, og måtte sy midt i pannen. Har ikke følelse der nå, noe som er WIN! ikke skadet meg noe voldsomt utenom dette. Endret 15. september 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hoppet av rullebrett i panikk da jeg skulle stå ned en lang bakke og fikk litt stor fart. Sammenhengende skrubbsår fra bikinilinje til sokkekant. Blødde ti liter i minuttet, minst. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) x antall skrubbsår og blåmerker etter triksing på rollerblades når jeg var yngre. Klarte også og slå hull på underleppa, tvers igjennom på sykkel. Men det var flaut nok når jeg sykklet normalt... :| Har ellers fått en del skrammer når jeg har vært på flaska (finnes vel ikke noe mer skummel ekstremsport enn drikking?) Endret 15. september 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Røk leddbånd i kneet når jeg tryna på ski for et par år siden. Sliter fortsatt med daglig smerte i kneet. Btw, til trådstarter, hva ser mest ekstremt ut for deg? Se filmen hos Youtube Vannpolo er kanskje ikke så ekstremt alikevel nei? Tenkte meg det Endret 15. september 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Blødde ti liter i minuttet, minst. Epic. Skal vi se - en vanlig mannskropp på gjennomsnittlig 75 kg inneholder 4,5-5 liter blod. Etter et blodtap på ca 1-1,5 liter besvimer man og etter ca 3 liter er faren for å dø over 90%. Så med en fart av 10 -ti- liter i minuttet ville du: 1 - Svimt av etter 9 sek. 2 - Dødd etter 18 sek 3 - Vært tom for blod etter 30 sek. Kan ikke ha vært særlig lenge du blødde siden du er blandt oss for å fortelle din historie. Nuvel, mine "ekstremsporter" er eller har vært speedskiing (tidligere), snørekjøring etter snøscooter (innimellom ennå), alpint (aktivt) og nå også freeskiing. Jeg har hittil kun klart å knekke to ribben, forstue samtlige ledd i kroppen, neseblod et ukjent antall ganger og.. Vel faktisk så er det visst bare ovenstående. Blåmerker og tryninger regnes ikke som "skade" hos meg sålenge jeg kan gå på jobb neste dag. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vannpolo?!?!? Skal det vere ein ekstremsport? Du kan gjerne vere veldig uheldig, og få ein ball i trynet, men noko ekstremsport er det ikkje! Snowboard og skateboard er mykje meire ekstremsport enn vannpolo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå