Crystal Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei. Jeg forsøker å installere fra Vista til XP på min Pavilion 2510eo. Problemet mitt er at jeg ikke får deaktivert SATA i BIOS til IDE, og at jeg ikke finner noen drivere å installere når man starter opp fra XP cd`en, altså der man trykker F6 for å installere drivere til harddisken. Har prøvd å la XP CD`en boote til jeg kommer til valgene mellom å installere XP, reparere osv, men da finner den ingen harddisk. Så er det noen som har forslag til hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Crystal Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 http://itpro.no/art/12969.html Her står det en god veiledning på hvordan det gjøres. Men pass på HVIS du har en XP-cd med SP1 så IKKE legg ved SP3 når du skal installere. Jeg fikk problemer med at produktnøkkelen ikke virket, men den funket uten SP3. Om det fungerer å legge ved SP2 vet jeg ikke, men jeg oppdaterte maskina bare etter installasjon via Windows Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå