Sanford Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei Jeg har akkurat kjøpt Asus P5Q Deluxe og Intel E8400, monterte det akkurat men hver gang jeg prøver å starte windows restarter maskinen seg selv Hovedkortet har sin egen lille OS som fungerer helt fint, det er bare Windows som ikke går å starte Noen ideer? Prøvde å oppdatere Biosen, uten resultat Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Mere info takk! Har du haft ett annat hovedkort førut så må du kanske installere windows på nytt.. Lenke til kommentar
Sanford Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Mere info takk! Har du haft ett annat hovedkort førut så må du kanske installere windows på nytt.. Hva mer vil du vite? Ja har hatt et annet hovedkort før, med en annen cpu Er det nødvendig å gjøre det? tror du det er feilen? har mye jeg skulle backa up Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er normalt med slike problemer når du bytter hovedkort. Hvis du har orginal XP CD så kan du kjøre Repair Install, det er enklere enn å installere helt fra bunn av. Lenke til kommentar
Sanford Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Det er normalt med slike problemer når du bytter hovedkort.Hvis du har orginal XP CD så kan du kjøre Repair Install, det er enklere enn å installere helt fra bunn av. Bruker windows 7 64bit, prøvde å finne cden men finner den ikke så laster ned på nytt akkurat nå Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 det att bytte hovedkort har väl noe med att de har olika chip, så da virker ikke den gamle installationen eller noe sådant.. Lenke til kommentar
Sanford Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 det att bytte hovedkort har väl noe med att de har olika chip, så da virker ikke den gamle installationen eller noe sådant.. Ahh ok, skal prøve å kjøre repair fra windows 7 cden, og hvis ikke det fungerer, skal jeg installere windows på nytt Sier ifra åssen det gikk når jeg har fått prøvd og takk for all hjelpen så langt Robbansvenske og Hårek! Lenke til kommentar
Sanford Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 det att bytte hovedkort har väl noe med att de har olika chip, så da virker ikke den gamle installationen eller noe sådant.. Ahh ok, skal prøve å kjøre repair fra windows 7 cden, og hvis ikke det fungerer, skal jeg installere windows på nytt Sier ifra åssen det gikk når jeg har fått prøvd og takk for all hjelpen så langt Robbansvenske og Hårek! Nå funker alt fint! Måtte installere windows på nytt, den ville ikke kjøre repair Takk for all hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå