Juleniss1 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har 2 versjoner. Nænænæ. ...Og jeg har sett den igjen. Topp 20 materiale. Ja, se der du. Bra at du likte den. Ser ut til at du har noen gode sider likevel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Du innser at vi har mer felles enn du trodde.. Sakte men sikkert... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Forbidden Zone er en fantastisk film. Jeg prøvde å få tak i den for en del år siden, da var den kun å finne på VHS. VHSen kjøpte jeg over eBay. Seinere har den blitt sluppet på DVD og det er vel de som det linkes til. Spesielle lyspunkt: Danny Elfmann som djevelen, og hans fantastiske versjon av Minnie the Moocher. Et annet, når pappa Hercules forteller datteren sin at hun må "være forsiktig". Flott miks av gammelt (Cab Calloway) og nytt. Musikken til denne filmen var så interessant at jeg faktisk kjøpte soundtracket også... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Soundtracket hører jeg på Spotify hele tiden. Speseilt åpningslåta og den med Danny Elfman. "Witch's Egg" er også kul. Endret 29. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Ingen flere som har sett den? Dette filmklubbprosjektet kan bli riktig så kult hvis folk bidrar. Jeg venter fremdeles på pakke fra Play. Endret 4. oktober 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg hører på musikken fra filmen hver dag på Spotify og skal snart ta et tredje gjensyn. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vel, jeg har sett den. Og jeg synes ikke den var noe særlig. Jeg måtte nærmest tvinge meg selv til å ikke skru av, fordi den var kjedelig og fint lite morsom. I tillegg holdt jeg på å sovne, dette gjør at den bare får 2/10 fra meg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe, herlig. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Da var den sett. Flott valg, dette. Kanskje ikke en film som inviterer til iherdig diskusjon, men utvilsomt en film alle bør sette av en time til. Dette er absurde saker som byr på den ene elleville sekvensen etter den andre. Fengende musikkinnslag, uforglemmelige karakterer, nærmest minimalistiske kulisser og sjarmerende effekter. Kanskje en anelse masete til tider, men alt i alt en flott opplevelse. 75/100 Endret 10. oktober 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Går opp 10/100 for hver visning. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Det er viktig å være på rett humør også. Tror fort den kan gå opp minst 5/100 neste gang jeg ser den. Endret 10. oktober 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Andre gangen var mye bedre for meg, så det skal du ikke se borti fra. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Den åpner kanskje ikke for de dypeste diskusjonene om meningen med livet, hvor navleloen kommer fra, sosiale kommentarer osv. Men jeg så får meg at den ville skille en del -- noe den forsåvidt gjorde. Hadde vært interessant å fått med meningen til de som tydligvis ikke rakk filmen (blant annet Hehauken ...og Dorian -- tross pupper). Skulle vi hatt mer diskusjon burde jeg vel uansett vært mer aktiv selv, men det får være. En ikke alt for mislykket runde uansett: Flere fikk sett en ny film som de likte godt, og cypheron fikk tom. en ny favoritt. Når det gjelder neste runde, er det vel unektelig cypheron som fortjener å fortsette. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er kjipt at ikke flere brukere tar seg tid til å bli med på dette prosjektet. Diskusjon rundt Forbidden Zone kunne blitt riktig så gøy. Får håpe folket finner CypheroNs filmvalg mer interessant da. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg blir sannsynligvis med neste runde Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg må bare beklage, jeg har rett og slett vært litt lat. I tillegg er TV-en på reparasjon, så vi får skylde litt på det også Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Hyggelig å bli valgt. I og med at jeg ikke har sett så mye film utenom mainstream-verden, er det litt vanskelig å velge en film som ikke så mange har sett, og som samtidig er interessant, men here goes. Le Samouraï (1967) IMDb Criterion - amazon.co.uk (Region 1) (Finnes også helt lik på Play.com) Amazon.co.uk Platekompaniet Criterion dvdbeaver.com Som dere ser, dyrt, og ikke særlig lett å få tak i. Så hvis dere må gjøre noe annet enn å kjøpe, så får dere gjøre det *kremt*. Jeg har ført sagt at den minner om Taxi Driver, noe som fikk tjalla til å kjøpe den. Så da vet jeg i alle fall at han blir med på dette. Forhåpentligvis. En ganske kort og spennende film med lite dialog, mange flotte scener, rolig jazzmusikk i den franske verden, leiemordere og glamor. En film som er verdt å se uten tvil. En film som skiller seg ut, du har ikke sett noe lignende. (Ja, untatt Taxi Driver, men fortsatt litt langt ifra.) Fyr løs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Godt valg, Cyph. Dette ser bra ut. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg tror jeg blir med denne gangen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Godt valg, Cyph. Dette ser bra ut. Det er det. Jeg tror jeg blir med denne gangen. King! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg