Dorian Gray Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg forstår forresten ikke hvorfor man er overrasket over valget mitt, dette er den første spesialeffektfilmen og oldefaren til Zemeckis, Spielberg, Bay og alle andre regissører som vet hvor lamslått publikum kan bli av å se umulige ting utfolde seg på lerretet. Selvfølgelig finnes denne også på nett, så her er det ingen grunn til å ikke se den. Endret 9. september 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Heisann! Da støtter jeg valget ditt 100%, Dorian. EDIT: Ment som svar til Cyphs post på forrige side. Endret 9. september 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Dorians filmklubb er et vellykket prosjekt. btw: Oppdater gjerne trådtittel. Endret 9. september 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 The Man with the Movie Camera @ Video.Google.com Finnes også i 9 deler på youtube, her. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Dorians filmklubb er et vellykket prosjekt. btw: Oppdater gjerne trådtittel. Will do. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Ett frisk pust av en film må jeg si, men som en kjøpe gutt jeg er så blir det litt vanskelig. Men kanskje jeg bør benytte meg av Karagarga når jeg først har den? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Ett frisk pust av en film må jeg si, men som en kjøpe gutt jeg er så blir det litt vanskelig. Men kanskje jeg bør benytte meg av Karagarga når jeg først har den? Jeg glemte å seede nok og ble pælma ut. Bruk det mens du kan. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Chill med piratpraten! Ellers blir jeg nødt til å hack'n'slashe. Er det ikke bedre med en ny tråd for en ny runde? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vet ikke helt, jeg. Mange som sjekker "mine innlegg" langt oftere enn om det har kommet noen nye tråder. I tillegg er det vel litt greit å ha det samlet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg liker mye bedre å samle alt i én tråd. Da blir det en koselig klubbfølelse av det hele. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Blir litt kaotisk mtp førsteinnlegget og slik, men da har jeg et forslag: Infenso, kan ikke du oppdatere førsteinnlegget, evt be denne rundens ansvarlige om å skrible ned noe info (hvis ønskelig) (som du da kan kopiere inn i førsteinnlegget), og så lagre det du opprinnelig skrev i førsteinnlegget i et (fremtidig) innlegg her i tråden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 cun: Inkorrekt. Vi lagrer førsteinnlegget, sammen med alle andre innlegg, i spoilere etterhvert som ukene går. Førsteposten vil derfor se slik ut: Runde x"tittel x" *bilde av filmen det gjelder *wall of text* "spoiler med originalinnlegget" "spoiler med uke 2" osv Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Dorians forslag er helt klart det beste, ja. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Da lever tråden i hvert fall opp til navnet sitt: "Spoilers vil nok forekomme" ROFLMAO Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hehe...! Men da sender du meg teksten på pm etterhvert, Dorian? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Bennys Video fristet ikke noe særlig og ble nedprioritert, men jeg deltar denne runden. Dette er en film jeg burde ha sett i og med at det er Ron Frickes største inspirasjonskilde. Må jo være bra! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Also, jeg ville bare tvinge folk til å se filmen fordi jeg kjenner ingen som ser den. Flott valg, min godeste Dorian. Det gleder meg å se at mitt iherdige arbeid her inne bærer frukter, slik at også du har begynt å like voksenfilmer... Endret 9. september 2009 av Montag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Var et interessant valg, så jeg satte meg ned med denne allerede, og må si jeg koste meg den drøye timen den varte. Man kan helt klart trekke flere tråder til Koyaanisqatsi, selv om det er en 20-tallsversjon med langt mer eksperimentelle bilder. Soundtracket på min versjon (og stort sett alle versjoner som ligger på nettet ser det ut til) av The Cinematic Orchestra er av det mer moderne slaget (fusion/acid jazz), og hjelper enda mer på Koyaanisqatsi-følelsen. Og som Koyaanisqatsi er musikken halve filmen. The Cinematic Orchestras lydspor er rett og slett fantastisk, og gjør virkelig denne filmen til en fornøyelse. 10/10 til lydsporet. Hadde vært interessant å se filmen med andre lydspor. Ikke minst et mer tradisjonelt et. Hører akkurat nå gjennom Geir Jenssens musikk til filmen, uten at det hittil virker like interessant. Her er forresten min favorittdel av filmen (mulig jeg er biased): Youtube voldtar dessverre lyden, men likevel flott. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Fysj, julenissen. Det der var et anmasende og ekkelt lydspor som virkelig trakk filmopplevelsen ned. Her har du rette utgaven: Se filmen hos Youtube Endret 9. september 2009 av Montag Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Men så vet vi jo begge at du ikke har peiling på musikk Montag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg