HeHauken Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Kan ha litt med tiden å gjøre også. Slutten av november/begynnelsen av desember er forferdelig for de som studerer/går på skole. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Kan ha litt med tiden å gjøre også. Slutten av november/begynnelsen av desember er forferdelig for de som studerer/går på skole. Det er da ikke så hektisk på filmvitenskap Kan vedkommende som valgte The Proposition videreføre pinnen til den hun/han føler var mest "aktiv". Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Siden ingen var aktive denne runden gir jeg likegreit tjalla privilegiet å velge neste film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Siden ingen var aktive denne runden gir jeg likegreit tjalla privilegiet å velge neste film. Alright. Da lanserer jeg film og tilhørende "anmeldelse" i morgen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Siden ingen var aktive denne runden gir jeg likegreit tjalla privilegiet å velge neste film. Alright. Da lanserer jeg film og tilhørende "anmeldelse" i morgen. Kult. Spent på hvilken film det blir Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Withnail & I | Imdb Jeg må være kortfattet siden jeg holder på med hjemmeeksamen. Denne gangen vil fokuset være rettet mot en av Englands store kultfilmer - Bruce Robinsons Withnail & I. Basert på en roman som Bruce selv skrev, da han bodde i London i 1969. Filmen finner også sted til samme tid og i samme by. Vi møter Withnail og I (navnet kommer ikke fram i filmen, men han heter Marwood til etternavn) - to skuespillere i 30-årene som begge sliter med å skaffe seg en jobb. De bor sammen i en sliten leilighet, men finner etterhvert at de må ha en ferie og turen blir lagt til hytta til den homofile onkelen til Marwood. Jeg fikk ideen om å velge denne filmen siden det kun var jeg og Merkwürdichliebe som nevnte filmen i "Tidenes beste komedie", på henholdvis 2.og 1.plass. Derimot ikke sagt at folk ikke har sett den, men i forhold til hvilke filmer som ellers ble valgt, så tror jeg ikke alle har sett den. Uansett, det er en komedie med siteringsmuligheter fra oven, samtidig som den har en sårhet ala Stand By Me. Richard E. Grant storspiller i sin første rolle. Withnail & I på play.com Den er forøvrig utgitt på Criterion hvis noen skulle foretrekke det. Endret 7. desember 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 "I WANT SOMETHING'S FLESH" Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Den kom akkurat utenfor min topp 10. Meget god film. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det er da ikke så hektisk på filmvitenskap Eksamen i breddefag og ex.fac tar sin tid Edit: Kjøpte nylig den filmen, så den skal jeg få sett før fristen. Endret 7. desember 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm hmm, interesting! Kan noen PM'e Infenso om å endre topic? (Til runde 7, og filmnavn) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm hmm, interesting! Kan noen PM'e Infenso om å endre topic? (Til runde 7, og filmnavn) Vi bør heller opprette en helt ny tråd fordi Infenso har sluttet (omtrent) å henge på dette forumet, og det blir masete og slitsomt å måtte PM'e han hver måned. Så da kan tjalla lage ny tråd og fortsette med Withnail and I, kanskje. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Hmm hmm, interesting! Kan noen PM'e Infenso om å endre topic? (Til runde 7, og filmnavn) Vi bør heller opprette en helt ny tråd fordi Infenso har sluttet (omtrent) å henge på dette forumet, og det blir masete og slitsomt å måtte PM'e han hver måned. Så da kan tjalla lage ny tråd og fortsette med Withnail and I, kanskje. Ok, da mekker jeg en ny tråd. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ny tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1180823 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg