CypheroN Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Den har jeg faktisk ikke sett, så for å få litt liv i klubben skal jeg se den i løpet av denne tiden. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så flott! Håper det er fler som deg, som kanskje har hørt om filmen eller noe, men ikke sett den. Vil tro mange kanskje har tatt initiativ til å se den etter å ha lest om The Road og John Hillcoat. Han har jo ikke så veldig mange andre filmer på CV'n liksom. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er en god film ja. Lenge siden jeg har sett den, så jeg får kanskje grave den ut av hyllen ganske snart. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er en stund siden jeg så den, men jeg likte filmen den gang. Blir spennende med et gjensyn. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Fint valg. En film mange her inne bør ha interesse av å se, lett å få tak i er den også. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bestillte no filmen frå play. Rekk dog ikkje å få sett den innen perioden, sia eg er på to vekers ferie. Men skal absolutt verta intressant å sjå den når eg kjem heim igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Spennende tråd. Bra film også, dog lenge siden jeg har sett den. Ray Winstone gjorde en god rolle. Men det jeg husker mest fra den filmen blir nok John Hurt. Faktisk kun John Hurt og Ray Winstone's knirkete stol-sekvens jeg kommer på. En høyst fornøyelig monolog fra Mr. Hurt. Gjennsyn I must have. Endret 16. november 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Yes, dette var et godt valg. Ikke sett, men hadde allerede planer om å gjøre det. Jeg elsker Nick Cave Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Denne kjøpte jeg for en god stund siden, men har ennå ikke sett den. Det passer jo ypperlig, vurderte å sette den på for noen dager siden.. og nå får jeg enda en unnskyldning til å faktisk se den. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som faktisk har sett filmen siden 6. runde begynte? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som faktisk har sett filmen siden 6. runde begynte? Nope, venter fremdeles på den, samt andre filmer fra PK. Heldigvis er PK raske, og 99,- var ikke gale. Tabben jeg har gjort med enkelte av de andre filmene i tråden, er å bruke Play... og der er det jo bingo om en får filmen i tide eller ikke. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da har jeg fått klørne på The Proposition, men jeg får nok ikke mulighet til å se den før neste uke. Ingen stor fan av westerns, men denne ser jeg fram til Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Elsker den filmen. Tidenes western. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Elsker den filmen. Tidenes western.Nettop sett den, eller har du lyst å ta et gjensyn i forbindelse med denne tråden? Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Elsker den filmen. Tidenes western. Kanskje ikke tidenes, men har den på min topp 5:P Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Den har jeg faktisk ikke sett, så for å få litt liv i klubben skal jeg se den i løpet av denne tiden. Det er en god film ja. Lenge siden jeg har sett den, så jeg får kanskje grave den ut av hyllen ganske snart. Er en stund siden jeg så den, men jeg likte filmen den gang. Blir spennende med et gjensyn. Bestillte no filmen frå play. Rekk dog ikkje å få sett den innen perioden, sia eg er på to vekers ferie. Men skal absolutt verta intressant å sjå den når eg kjem heim igjen. Spennende tråd. Bra film også, dog lenge siden jeg har sett den. Ray Winstone gjorde en god rolle. Men det jeg husker mest fra den filmen blir nok John Hurt. Faktisk kun John Hurt og Ray Winstone's knirkete stol-sekvens jeg kommer på. En høyst fornøyelig monolog fra Mr. Hurt. Gjennsyn I must have. Yes, dette var et godt valg. Ikke sett, men hadde allerede planer om å gjøre det. Jeg elsker Nick Cave Denne kjøpte jeg for en god stund siden, men har ennå ikke sett den. Det passer jo ypperlig, vurderte å sette den på for noen dager siden.. og nå får jeg enda en unnskyldning til å faktisk se den. Nå, hvordan ligger dere an? Ikke mange dagene igjen av runde 6 nå. Kom igjen nå folkens Jeg skal prøve å komme med et lengre innlegg i morgen etter eksamen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Planen var å se den i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har mengder med mappeoppgaver og eksamenoppgaver og gjøre,så jeg er ut. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ny runde?Hva er vitsen? Ingen som gidder virker det som :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg