yosraz Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Release candidate utgaven er jo den utgaven som er nær RTM. Hva gjør dere, skal dere kjøpe den endelige utgaven eller kan RC brukes lenge? Jeg kjøper meg en ny bærbar pc, acer 5935 og på denne får jeg med Vista. Kommer til å legge inn Win7 RC, men hva anbefaler dere? Har også XP. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 RC kan brukes i ca 1 år før den deaktiveres fullstendig (fram til 1.juni 2010) . MEN fra 1. mars 2010 blir den ubrukelig (maskinen rebootes hver 2. time) Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tipper jeg kommer til å vente litt med å handle, og heller vente litt til eventuelt prisen har gått ned ett hakk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og jeg får håpe The pirate bay har en brukelig versjon Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Release candidate utgaven er jo den utgaven som er nær RTM. Hva gjør dere, skal dere kjøpe den endelige utgaven eller kan RC brukes lenge? Jeg kjøper meg en ny bærbar pc, acer 5935 og på denne får jeg med Vista. Kommer til å legge inn Win7 RC, men hva anbefaler dere? Har også XP. Du får en gratis oppgradering til Windows 7 når du kjøper en bærbar med Vista i dag. Endret 19. august 2009 av TCi Lenke til kommentar
brk Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal helt klart kjøpe Windows 7, 64bit da jeg har mye minne. Home premium rekker helt sikkert. Tar ikke sjangsen med cracks og slik dritt. For mye virus og hvem vet hva de legger inn i koden når de lager crackene, keylogger, trojanere.. Har kjørt RC siden den kom og er superfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå