Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spørsmål rundt det å vere privatist

Anbefalte innlegg

Heisann.

Eg har, som ein god del andre, gått i den fella å slaure litt for mykje i skuletida.

Dette har ført til ein del dårlege karakterar, som eg no har tenkt å ta eksamen i.

Problemet er at eg ikkje veit noko om korleis dette fungere, så eg tenkte kanskje at dere viste noe om det?

1)

Korleis og kortid melder ein fram om at ein vil ta eksamen i eit fag? (kontakter nærmaste vgs?)

2)

Må ein ta både muntleg og skriftleg eksamen i alle fag?

3)

Har tenkt å ta eit fag i tillegg, altså eit nytt fag.

Det er då kjemi 2, høyrte at du er nødt til å kontakte ein skule og ta ein dag med forsøk? stemmer det?

I så fall, noen som vet kva det kostar?

4)

Korleis blir den nye karakteren utrekna?

Får du berre ein ny karakter? er det mulig å rett å slett fjerne den gamle?

Kva om du har tatt eksamen i faget ein gang frå før?

Sikkert mange spørsmål som dere meiner svare seg sjølv, men er jo greit å ha alt på det reine.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du melder deg via privatistweb.no, og såvidt jeg husker må det gjøres innen 15. september.

2. Ikke i alle; matte er kun skriftlig (correct me if im wrong).

4. Hvis du tar privatisteksamen vil du få valget mellom å beholde din gamle karakter, eller slette denne og føre den nye på vitnemålet. Hvis du har både standpunkts- og eksamenskarakter, kan du fjerne begge disse (og erstatte ned den nye karakteren).

Lenke til kommentar
Vist du har rett angåande nr 4.

So er jo det heilt fantastisk!

Det var nå i hvert fall sånn jeg forstod det. Fant bare dokumentasjon på at standpunktskarakteren fjernes, men jeg er rimelig sikker på at begge vil bli fjernet. Kan noen bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...