Petterandre Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Heisann! Var litt uheldig og mistet PCen min i gulvet fra sofaen, som gjorde at noe skjedde, den vil ikke på, men harddisken virker i live, jeg har koblet den på med ekstern hardware til PCen jeg sitter på nå, som er en stasjonær dell. Problemet er at harddisken min har mye data jeg behøver som jeg uheldigvis IKKE har tatt backup av, og for å få tilgang til den på denne PCen, står det at jeg må formatere driven, men det vil jo si at jeg sletter alt? Eller omformaterer den bare dataen eller hva det er slik at den kan bli drevet fra min stasjonære PC? Takk for svar, Petter A Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dsiken har tydligvis fått litt "hikke" (les: skade) av møtet med gulvet. Dersom du velger å formatere den, så vil du miste datane dine, så du er nødt til å få hjelp til å reparere filtabellene dine, slik at du kan redde ut filene dine. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Prøv recovery program som GetDataBack, da vil du se om filene kan leses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå