Kake24 Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Skrev i stad at jeg ikke tenkte på å forandre den første tråden min og det beklager jeg. Jeg vet at det ikke hjelper om mange kommer med prisforlag, men kanskje noen har noen greie annonsetips og annonsesteder også (noe jeg har fått). Det var annonsesteder og tips jeg spurte om i førsteposten. EDIT: jornboss: Takk for kommentaren din angående PC-en fra PS.no Endret 19. august 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Har prøvd der, men jeg skal prøve igjen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Til de som holder fast ved verdi på 6.000,-. I bruktmarkedet er en gjenstands verdi aldri høyere enn det folk er villig til å betale. Siden det er frosøkt med 6.000,- uten å få tilslag er denne prisen for høy. I bruktmarkedet vil often en kjøper ta med i betraktningen at gjenstanden kan ha skjulte skader som kan dukke opp senere. Typisk for en bærbar PC er søl (som ikke er synlig utvendig, latente harddisk problemer grunnet støt/slag) etc. Lenke til kommentar
oldis Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kjøpt november 08.Model: Zepto Nexus A15 GPU: 9650M GT 512MB GDDR3 Skjerm: 15.4” WXGA (1280x800) CPU: C2D P8400 2,26 GHz HDD: 250 GB (5400RPM) RAM: 4 GB (2x2GB DDR2 PC6400 800MHZ) OS: Windows Vista Basic 64bit Takk for alle svar. Jeg får vel kanskje prøve å kutte prisen enda mer, hvis jeg da ikke heller finner noe annet å bruke den til (slik som en foreslo). Nå sier du ikke så mye om hvorfor du vil selge den og gå over til stasjonær, men kan jo tenke meg at du kanskje ikke har vært helt fornøyd med ytelsen? Hva med å prøve å sette en SDD i maskinen i stedet for den sløve 5400RPM'en som står i nå? F. eks. en av disse: Intel X25-M 80GB til ca 1800,- OCZ Agility Series 120GB til ca 2500,- Intel X25-M 160GB til ca 3500,- (Du finner mer info om SSD på Lagrings-forumet..) Jeg gjorde det med en omtrent tilsvarende spec'a maskin (gikk for Agility'en, samt installerte Windows7 istedet for Vista. Gjorde underverk! på den maskinen. Investeringen er jo ikke bortkasta heller, siden du kan flytte SDD'en over i den bærbare hvis du stadig ikke er fornøyd.. Og blir du fornøyd så har du jo fort spart 5-10 lapper siden du slipper å kjøpe ny maskin.... Lykke til... Bare et forslag, som kanskje kan være til hjelp? PS. Mulig det er plass til 2 disker i maskina di, da har du jo litt lagringsplass der også, men pass på å sette opp SDD'en som OS-disk! Edit: Lagt til PS Endret 20. august 2009 av oldis Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Oldis har et meget godt forslag til "ny PC". Må støtte denne fullt ut Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor lenge har pcen vært lagt ut til salgs? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) oldis: Jeg har vært fonøyd med ytelsen siden den har fungert fint til det jeg har brukt den til (spill, skriving o.l.). Jeg har forresten en stasjonær PC. Jeg kjøpte laptopen fordi jeg trengte en PC til, men jeg fant ut at jeg ikke har bruk for en bærbar maskin. Jeg har heller lyst på en stasjonær som jeg kan bytte litt deler i hvis jeg vil det. Jeg har derfor ikke planer om å bruke så mye penger på en ny stasjonær. Likevel, takk for tipsene Coitus: Hmmm...3 uker tror jeg. Tiden flyr så jeg husker ikke helt Hehe. Endret 20. august 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Smør deg med tålmodighet! Jeg har også nettopp solgt laptopen min og den lå ute på nett i nesten 2 måneder før jeg fikk den prisen jeg ville ha for den! Da brukte jeg bare finn.no og bruktmarkedet her på hardware.no. Jeg googlet forresten annonsen din. Et tips fra meg er å tørke støv av pcen og ta noen gode bilder (bruk kamera som gir skikkelig bildekvalitet!). Førsteinntrykket av annonsen er viktig og du vil få flere interessert! Det er også skolestart nå så kanskje du kan prøve å appellere til dem i teksten! Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Skal ta nye bilder osv, men jeg må innrømme at jeg sliter med å få gode bilder og støv syns mye bedre på bildene også. Betalte du for ny annonse en del ganger på finn, eller lot du en/to annonser ligge ute en stund? Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg betalte bare for 1 annonse som jeg lot ligge ute i 60 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå