SebRamsland Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vålerenga IF 0 - 1 Lillestrøm SK Ullevaal Stadion Bildene er av Kanarifansen som går fullstendig bananas idet Lillestrøms kaptein Frode Kippe stanger inn seiersmålet til "Fugla" mot erkerival Vålerenga. Skulle gjerne hatt noen kommentarer om kontrast- og fargebehandlingen på disse bildene. Utsnittet er jeg også litt usikker på. På forhånd takk! Endret 19. august 2009 av Seb.R Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jeg er kanskje ikke den med mest peiling her på bruket, men faen de bildene der er bare digge fra ende til annen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Synes det var veldig tøffe bilder du har tatt! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Haha, Genialt bilde av meg Seb.R Kanskje vet hvem jeg er? Til venstre på første bildet;) Utrolig bra bilder du tar;) Er nesten som julaften etter kamper, se på bildene du og de andre i KFL tar;) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Flotte bilder av en flott fotball-fest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå