Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har Nextgentel 2048/640 via NTNU avtalen ?

Anbefalte innlegg

Og kan noen si meg om dette fungerer bra ? Tenker da spesielt på om det er mulig å sette opp f.eks ftp server og benytte seg av ulike fildelingsprogram.

Hører rykter om at de som har samme avtale gjennom UiO og UiB sliter med dette, men at avtalen gjennom NTNU fungerer på samme måte som et ordinært abonnement når det gjelder dette.

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og kan noen si meg om dette fungerer bra ? Tenker da spesielt på om det er mulig å sette opp f.eks ftp server og benytte seg av ulike fildelingsprogram.

Hører rykter om at de som har samme avtale gjennom UiO og UiB sliter med dette, men at avtalen gjennom NTNU fungerer på samme måte som et ordinært abonnement når det gjelder dette.

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette ?

Jeg bruker dette tilbudet, og så vidt jeg forstår så er det et helt standard ngt abonnement med redusert pris. Jeg hadde webserver stående som fungert utenfra så ftp går sikkert helt bra. Fildelingsprogrammer bruker jeg ikke hjemmenfra så det kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt dette, og sånn som jeg forstår det er det et helt vanlig abb. fra nextgentel, bortsett fra lavere pris gjennom NTNU. Det skulle vel tilsi at det meste fungerer.

OK med 450,- for 2mbit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...