MagnusW Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg hørte for en stund siden at Bård Tufte Johansen holdt på med innspilling av en ny serie (dokumentar?). Han og sin(e) medprogramleder(e) skulle reise rundt å se på forskjellige rivaloppgjør i andre land. Trodde programmet kanskje skulle begynne denne høsten, men jeg finner ikke noe informasjon. Er det noen som vet noe? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har ikke hørt om det, men det høres fett ut. Absolutt noe jeg må få med meg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg leste i dagbladet eller VG i vinter at Bård hadde fått en stein eller noe i hodet under innspilling i Tyrkia. Skal se om jeg finner artikkelen igjen. Men ingen som vet noe? EDIT: Fant "stein"-historien her Og her kan vi lese litt om programmet. Supporterkultur Tufte Johansen er opptatt av fotball og er en av Odd Grenlands mest profilerte supportere. Den nye serien skal ta for seg de største hatkampene verden over. - Det blir ikke så mye fotball, men mer historiene og galskapen rundt. Nylig var han i Argentina for å følge oppgjøret mellom Boca Juniors og River Plate i hovedstaden Buenos Aires. - Det var 1600 politifolk der og alle hjemmesupporterne ble sperret inne på stadion i én time etter at kampen var ferdig for at bortesupporterne skulle komme seg helskinnet hjem. Det er mye tøffe supportere i Argentina, sier Tufte Johansen. Vil gjenforenes Neste gang går turen til Istanbul i Tyrkia og kampen mellom Galatasaray og Fenerbahce 9. november. Glasgow-krigen mellom Celtic og Rangers skal også dekkes, samt Kairo-rivalene AlAhly og Zamalek. Det er ennå uklart når serien skal på. Tufte Johansen forteller at den sannsynligvis vil komme i løpet av høsten 2009 eller i begynnelsen av 2010. Han lover uansett å finne tilbake til sin gamle partner igjen etter det. - Vi jobber jo i samme gang, og gjør noen liveting sammen nå. Vi er usikre på hva vi skal gjøre, men vi har fortsatt lyst til å lage humor sammen. Det virker altså usikkert når serien kommer. Sannsynligvis blir det vel ikke i høst, da burde det vel har vært litt mer skriverier og reklame. Endret 20. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå