dan83 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hei når jeg spiller bf2 online, så kan jeg spille maks 3-4 omganger før laptopen blir alt for varm!!Dette fører til at ytelsen synker og at spille slår seg av!! Regner ikke med at dette er normalt!? Noen forslag om hvordan jeg kan løse problemet!? Jeg har en acer aspire 5613, med nvidia go 7600 kort!! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Renske vifta og kjøleribbene for støv. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 mange bærbare pcer blir veldig varme, min inkludert. men hjelper litt å rense vifta. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 De fleste produsentene har vel sluttet å kalle det "laptop", bl.a. fordi maskinene etter hvert ble så varme at mange syntes det var ubehagelig varmt å ha dem på "fanget". Jeg vet ikke hvordan du har maskinen plassert når du spiller, men du må sørge for at luftgjennomstrømningen i maskinen ikke blir forhindret på noen måte. Forøvrig kjenner jeg ikke spesielt til den modellen du nevner og om den eventuelt har kjente varmeproblemer. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Som de to over meg har skrevet. Blås ren viften(ene) og kjøleribbene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 min blir kald når jeg sender den inn på service, og holder seg kald og stille i 2-3 mnd før den er på igjen, har prøvd å tomme for støv og sånnt, for meg blir vifta defekt ca 2-3 mnd etter at den blir sendt inn, noe som igjen fører til at den bråker og blir varm. Så sats på service om det ikke funker å renske Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har samme problem med min bærbare, men regelmessig rensing av støv fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har samme problem med min bærbare, men regelmessig rensing av støv fungerer utmerket. som han sier, er bare til å rense. fikk ut en stor støv dott ut av min en gang . tror jeg må rense den på nytt snart. vifta begynner å gå ofte nå. Endret 19. august 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå