Patrick1991 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jepp. Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny Pc. Eller, innmaten ihvertfall Etter litt snakk med kjentfolk og Datakjeden ansatte, har jeg kommet fram til dette oppsettet. Jeg lurer egentlig bare på hva dere synes om det. Skader jo ikke å ha noen ekstra meninger ombord? Uansett. Si hva dere mener om det. Personlig synes jeg det ser bra ut, og forhåpentligvis kommer det til å holde i noen år NYTT_DATAOPPSETT.bmp Lenke til kommentar
JAH Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Kommer jo an på hva du skal bruke den til... Skal du overklokke? Ville kanskje gått for 4870 eller 4890 skjermkort Minne Endret 19. august 2009 av janaha Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vel, det skal jo være en gaming PC. Overklokking veit jeg ikke åssen man gjør uansett da Takker for svar uansett Edit: Ingen flere som gidder å svare? Neinei. Endret 20. august 2009 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå