Gå til innhold

Nye kompaktkamera fra Canon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S90 kan fort bli arvtakeren til min Ixus 70. Trives veldig godt med det, men bedre ytelse i mørkere omgivelser er veldig interessant, som et fest-kamera. Ixus 70 har en definitiv smertegrense på 400 ISO. S90 kan nok gå et lite hakk høyere før det blir totalvrak, samt at det har et hakk ekstra med blender i den enda videre enden.

 

Folk som derimot er ute etter å ha kun et kamera ser ut til å ha fått sin velsignelse i G11, som retter opp der G10 feilet.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
S90 kan fort bli arvtakeren til min Ixus 70. Trives veldig godt med det, men bedre ytelse i mørkere omgivelser er veldig interessant, som et fest-kamera. Ixus 70 har en definitiv smertegrense på 400 ISO. S90 kan nok gå et lite hakk høyere før det blir totalvrak, samt at det har et hakk ekstra med blender i den enda videre enden.

 

Folk som derimot er ute etter å ha kun et kamera ser ut til å ha fått sin velsignelse i G11, som retter opp der G10 feilet.

 

Jeg har selv G10, et veldig godt kamera. Kommer ikke unna at det ER et kompaktkamera, derfor kjøpte jeg meg nettop ny speilrefleks i tillegg.

Kan ikke si at G10 feilet på noen vis, det jeg kunne ønske meg er f/2.0 som jeg savner fra det gamle G3 (som ligger i hylla).

G11 har svingbar skjerm, som er hurra, men den er til gjengjeld noe mindre enn G10 sin skjerm...you win some and you loose some.

G11 har færre pixler enn G10, det er også hurra. Men likevel har jeg ikke mye å utsette på bildekvaliteten jeg får fra G10en. Kan hende G11 får bedre ytelse på høy iso.. venter på tester

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...