HawP Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørte det av en fyr og har sett det med egne øyne. Derfor lurte jeg på om det var en generel feil eller om det var bare maskinen hans. Hadde også problemer med min forrige AMD maskin. Btw. jeg vurdere å mekke ny AMD maskin, det er derfor jeg lurer på om det fugnerer greit med Win Xp. Tror nok det iallefall er et par stykker som kjører AMD og XP hvor det funker fint... :wink: Slike rykter har vel en tendens til å oppstå ved at en eller annen luring f.eks. overklokker og får det tilsynelatende stabilt.... og tror/mener da at alle problemene/ustabiliteten skyldes at CPU ikke funker bra sammen med et eller annet, eller at den er dårlig, osv. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nei du har nok hørt helt rett, AMD er laget for kalkulator markede, men noen PC-brukere har moddet de slik at de kan brukes til PC også. ehh... Moddet? Tror ikke det nei. smartass Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 er det ikke slik at amd xp faktisk yter bedre i win xp enn p4 gjør ? utenom sse2 applikasjoner da.. selv om det ikke er mange av dem Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nei du har nok hørt helt rett, AMD er laget for kalkulator markede, men noen PC-brukere har moddet de slik at de kan brukes til PC også. ehh... Moddet? Tror ikke det nei. smartass Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Feilpostet. hvor skulle han postet ?? annet om data ?? :-? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Står jo på CPU pakken [XP2500+ Barton hvertfall ] at CPU'n fungerer utmerket med Windows XP. Noe som Optimalized for Windows XP står det Lenke til kommentar
umy Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 har amd xp2k det kjører som bare faen med winxp, no problems der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå