hodesleng Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Funker like godt som Pentium vel? :-? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kan jeg ikke tenke meg, har aldri hørt om det. Har nettopp bestillt en XP cpu som skal brukes i Win XP Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 De ryktene kommer fra en som har en 5ghz intel 10 gbit i.nett linje? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skjønner ikke hvorfor det kan være et problem, så kilden de er nok litt av en løgner ja. Lenke til kommentar
frans Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Mener at K7 ble designet for 32 bits applikasjoner som WinXP i motsetning til K6 som ble designet for 16-bits applikasjoner. Opteron og Athlon 64 er til gjengjeld designet for 64-bits applikasjoner. Det er bare å begynne å spare til Longhorn og Athlon 64. Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kan ikke forstå at det ikke skal gå bra... Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... Tullerykter! Hvorfor i all verden skulle ikke det gå bra? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Funker fint som f**. Mye bedre enn Pentium 3 og WinXP gjorde. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nei du har nok hørt helt rett, AMD er laget for kalkulator markede, men noen PC-brukere har moddet de slik at de kan brukes til PC også. Men seriøst, ja det funker like bra, den som har sagt det må være helt blåst. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... For meg høres det ut som det er du som vil sette ut et slikt rykte. Ikke sier hvor du har lest eller hørt det. Det fungerer supert! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... Hah.. for noe tull.. Min AMD knuser din patetiske pentium i Win XP. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... Hah.. for noe tull.. Min AMD knuser din patetiske pentium i Win XP. Dumme spørsmål får ett dumt svar..? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... For meg høres det ut som det er du som vil sette ut et slikt rykte. Ikke sier hvor du har lest eller hørt det. Det fungerer supert! Hørte det av en fyr og har sett det med egne øyne. Derfor lurte jeg på om det var en generel feil eller om det var bare maskinen hans. Hadde også problemer med min forrige AMD maskin. Btw. jeg vurdere å mekke ny AMD maskin, det er derfor jeg lurer på om det fugnerer greit med Win Xp. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hørt noen rykter om at dette er ikke en helt bra combo... Hah.. for noe tull.. Min AMD knuser din patetiske pentium i Win XP. Dumme spørsmål får ett dumt svar..? He had it coming... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 en annen ting er derimot at athlon xp er en svært attraktiv prosessor for førstegangs selvbyggere, og disse.... ja.. kompetansen varierer for å si det fint. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Styr unna VIA chipset's...Kjøp Nforce2 og du er på trygg grunn! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nei du har nok hørt helt rett, AMD er laget for kalkulator markede, men noen PC-brukere har moddet de slik at de kan brukes til PC også. ehh... Moddet? Tror ikke det nei. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nei du har nok hørt helt rett, AMD er laget for kalkulator markede, men noen PC-brukere har moddet de slik at de kan brukes til PC også. ehh... En spøk? Tror det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå