Nilsen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Programvaregiganten har sluppet et nytt sett bestående av tastatur og mus. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Virker å være høy "bang-for-the-buck"-faktor på dette settet. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 har testet dette hos en venn og vil gi det ca 7/10 , men noe som irriterte meg var at når man trykker inn "scroll" for og åpne ny fane så fungerer det ikke pga HotKey... Lenke til kommentar
magnjorg Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan er dette til stuebruk? Rekkevidde? Hva slags batterier går det på? Levetid? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ingen hamstertest av musen...? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hos kompisen min hadde vi det på 2-3 meter fra senderen, dette gikk fint Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har nettopp bestilt den kablede varianten av dette tastaturet. CDON hadde det til halv pris (149) som en del av sitt sommersalg. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Funker dette settet til PS3? Lenke til kommentar
oldis Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvordan er dette til stuebruk? Rekkevidde?Hva slags batterier går det på? Levetid? Slutter meg til, synes det blir meningsløst å teste trådløst tastatur uten å teste dette, særlig rekkevidden. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 liker at dem har 2x3 området på rett plass, og prisen virker grei. men jeg bekymrer meg over at F-tastene har symboler heller den teksten. og kan en skru av musen uten å måtte nappe ut batteriene? Lenke til kommentar
R2-D2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 er eneste logitech som kan og lage gode mus og keyboard og som har god rekkevidde fra senderen og blitt enda bedre når de gikk over til blutooth:) win har aldri greid og lage noe gode keyboards og mus de.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 hmm, om du har en link til enkelt og greit logitech tastatur med klassisk layout så er jeg interessert Lenke til kommentar
R2-D2 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 hobgoblin: logitech har alltid holdt seg til normal utseende forhold til win keyboardene, godt eksempel var jo det win keyboarde som var delt på midten og så hva hele bøyd i en bue.. man for jo hvert fall kvalitet fra logitech da forhold til noen gang har fått frs m$... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 vel, jeg sliter med å finne ett logitech tastatur som har korrekt layout på del tasten og nærliggende, mens microsoft ser ut til å ha dem på plass utenom noen få nå for tiden... Lenke til kommentar
oldis Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 er eneste logitech som kan og lage gode mus og keyboard og som har god rekkevidde fra senderen og blitt enda bedre når de gikk over til blutooth:) win har aldri greid og lage noe gode keyboards og mus de.. Og hvor finner du Num-Locken på Logitech-tastaturet ditt? Hos meg finnes den ikke, og det synes jeg er rimelig plagsomt! Og dessuten vil jeg ikke akkurat kalle logitechs taster for myke i aksjonen... Men, det er vel bare smak og behag.. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg kan ikke se Break og SysRq Og så hater jeg produsenter som skal presse flere språk inn på ett og samme tastatur Endret 23. august 2009 av S_J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå