Fredrik^- Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 For en uke siden, da jeg fikk skjermkortet mitt fikk jeg 2300 poeng ca. Jeg trodde da jeg hadde installert alt av drivere osv, men tydeligvis ikke... Her igår kjørte jeg igjen 3dmark2003 bare for morro skyld og da fikk jeg 6883 med standard instillinger!! Jeg synes dette var vanvittig mye, men det er kanskje systemet mitt som fungerer normalt. De som har ganske like systemspeccs som meg, ELLER ganske lik score kan poste her Systemspeccs står i signaturen PS: Kortet var klokket til 410/360 og jeg brukte Catalyst 3.2 drivere. Tydeligvis var ikke disse ordentlige drivere for jeg kunne ikke endre oppløsning osv i 3dmark03. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kommer nye drivere i dag (Catalyst 3.4) så da får du nå se.... Scoren ser rett ut til ditt system og være den! Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 hum jeg finner ikke driverne jeg ? Muligens at de ikke har kommet ut enda, men hadde vært utrolig bra hvis noen kunne poste url her så de som ville ha den kunne lastet den ned fortest mulig Thank you LORD! - Fredrik Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 det er da vel en realistisk score det der når folk med 9700PRO fr rundt 5000-5500 eller hva? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hum jeg finner ikke driverne jeg ? Muligens at de ikke har kommet ut enda, men hadde vært utrolig bra hvis noen kunne poste url her så de som ville ha den kunne lastet den ned fortest mulig Thank you LORD! - Fredrik Catalyst 3.4 kommer i løpet av ettermiddagen/kvelden. www.ati.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå