Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) http://www.itavisen.no/820988/fable-3-kommer nå gleder jeg meg noe sinnsykt til det kommer. håper man får tilbake litt av den følelsen som når man spilte fable 1. hva håper dere er i dette spillet? det første jeg tenkte på er DLC som er større enn de i fable 2, for de har jeg hørt at er små. også litt spåpirking, i fable 1 så var experience orbsene for strenght røde og orbsene for magi var blåde, virker logisk, men i fable 2 så byttet de om på det. strength ble blå og magi ble rød, og det gir ikke mening for meg. og HVER gang jeg starter fable 2 sier ei dame "and so our story begins", jeg håper de ikke legger inn noe slikt inn i fable 3. Endret 19. august 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Eg håper berre det blir bedre enn Fable II Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg synes at det kom ganske tidlig etter 2eren. Dessverre har jeg ikke en 360, så jeg får stå over, evt vente til pc-versjonen. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kan bare si at jeg GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har spilt rund på Fabel, og nydelig runda Fabel 2:) spenne å se hvordan neste blir:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå