Gå til innhold

Utstyr & verktøy for å flashe xb360 m\ BenQ VAD6038 med iXtreme 1.6? Hva trenger man?

person

Anbefalte innlegg

Hei. Har anskaffet meg en fin liten brukt 360 med 15 gb. Jeg kjøpte den egentlig bare fordi den var så godt som gratis, og jeg planlegger å holde det slik :p

Jeg trenger en helt konkret liste over verktøy, utstyr og ledninger man trenger for å få flashet xbox 360 med en benq vad6038 drive, så jeg kan få bestillt dette umiddelbart... Takk!

Endret av person
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og per idag er det lite anna enn å spele piratspel ein kan gjere med ein flasha 360. Er ikkje noko modding-community forutanom eit par geeks som påstår å kunne køyre usignert sw på den.

Makan til ubrukelig sutring og grining også. Ikke at jeg skal forsvare trådstarter på noe som helst vis, men det finnes faktisk flere hensikter enn piratkopiering for å flashe en 360. Å bytte et kaputt drev på en 360 som er utenfor garanti, eller senke lesehastigheten for å få et stillere drev, er to eksempler. Det er bare for dumt å komme med slike generelle kommentarer, det blir som å si at absolutt alle som kjøper et våpen skal drepe noen eller rane en bank.

Til trådstarter, for BenQ drev trenger du bare en SATA kabel og en kompatibelt kontroller. De fleste har dette allerede. Og f.eks. JungleFlasher og de nødvendige firmware filene. That's it.

Lenke til kommentar

Du trenger også RIKTIG verktøy for å åpne boksen, hvis ikke så kan du takke all garanti farvell ;)

Så listen blir:

360 åpne verktøy.

VIA VT6421A Serial ATA RAID PCI Controller Card (hvis ikke pc`n din har via chipset, eller nforce chipset).

Så laster du ned jungleflasher og følger instruksjonene der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...