Jakoozie Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Napoleon: Total War i februar 2010 Les mer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Artig! Helt siden de første historietimene ergret jeg meg over obsternasige Rusland som historisk sett alltid satt seg på bakbeina når noen kom for å invadere. I februar skal vi se om vi ikke får gjort noe med det. Napoleon skal ikke gjøre de samme tabbene en gang til når det er jeg som drar i trådene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Meh, total war blir for aracade og ikke nok dybde Jeg holder en stor knapp på histwar som kommer om bare 6 uker. Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror Total War burde holde seg til middelalderen og antikken. Empire var en enorm skuffelse selv om det fikk vanvittig gode anmeldelser. Våger meg til å være noe skeptisk til Napoleon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Betyr nok at endelig Danmark-Norge blir spillbart siden vi var allierte med Napoleon Håper det blir større frihet til å forandre historien, feks bryte seg løs fra danmark med en revolusjon og annektere danmark eller gjøre danskene til en undernasjon. + svenskene. *søte hevn* Endret 19. august 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke expansion?! Dette er et kraftig spark i ballene. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette. Hyggelig om dem gjør seg ferdig med E:TW før de slipper et nytt spill - de har ikke en gang klart å slippe modding tools. Ikke bra. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Empire trenger masse arbeid for å bli bra nok og dette burde vært en Expansion til Eimpire, ikke et nytt spill! Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Dette er nok i praksis mer likt en expansion: "Utvikleren melder at Napoleon: Total War i større grad vil være historiedrevet, og at det skal bygges videre på Empires grunnsteiner gameplay-messig." Ca samme spill, men med ny historie. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Og full pris, ikke mulighet til å legge til spillet som expansion etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg