Mafo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sony Ericsson T700 er en liten og pen allround-telefon, som heller ikke koster for mye. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Liker ikke måten dere har forskjellige grunnlag på sluttpunktene deres for hver telefon dere tester.. Pris? burde ikke dette være et pluss? Hva med HTC hero, ingen 3,5 mm minijack.. Står det i minus? neeeeei... tsss... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hero har da 3,5mm minijack den, eller er jeg heeeelt på bærtur? Må nesten få kommentere at denne testen kom latterlig sent. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Enig med første poenget til ThomGreen. Men jeg er mest overrasket over at denne telefonen blir testet et halvt år etter at norske forhandlere kunne bestille den Lenke til kommentar
Panic Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vel, det er ikke første gang akkurat. Husker at testen av LG Secret kom en veldig god stund etter den var ute på markedet. Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Personlig syns jeg det er tåpelig at 3,5mm jack skal være et minus på alle telefoner som ikke har det. Telefoner i walkman og xpressmusic serien er jeg med på, men andre telefoner, så vil jeg heller sett på det som et pluss hvis de inkluderte det, ikke et minus hvis det var utelatt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Selv foretrekker jeg å ikke ha minijack.. ganske kjipt når minijacken detter ut. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Selv foretrekker jeg å ikke ha minijack.. ganske kjipt når minijacken detter ut. Det er bedre at SE sin tilkobling detter ut? Eller hva med minijacktilkoblingen som igjen sitter i SE sin tilkobling. Synes det er helt riktig at mangel på minijack settes som et minus. De aller fleste nye telefoner har dette. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja det er bedre at de detter ut, fordi på telefoner med 3,5mm jack så begynner høyttaleren for fullt når den detter ut. SE telefoner gjør ikke det.. selvom enten SE kabelen detter ut eller 3,5mm jacken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg