Gå til innhold

Prøver å få dama til å begynne å spille!

Anbefalte innlegg

Har et prosjekt om å få dama til å begynne å sniffe litt på dataspill, og trenger en rolig men underholdende start! Tenkte litt på Drømmefall eller Den Lengste reisen .. Har egentlig mest lyst til å prøve en real runde diablo II over LAN; men det blir kanskje litt heavy helt i begynnelsen? .. Noen tips?

(PS. La med et bilde av en kompis av meg som er veldig høy..)

post-23204-1250680877_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ei jente selv.. Og jeg kunne nok ha anbefalt flere spill som er grei for en jente å kunne spille..

- Dreamfall - The Longest Journey.

- The Sims 2 og 3.

- My Sims.

- World of Warcraft.

- The Spiderwick Chronicles.

- Harry Potter f.eks.

Det er mange spill.. Men kommer ikke akkurat på noen flere akkurat nå :/ Desverre..

Håper det var til noen nytte da :)

Lenke til kommentar

Har faktisk fått med dama på Dota, hun hadde ikke spilt noe som helst fra før.. Var litt vanskelig i starten.. Hun ble ikke noe særlig god før det stoppet opp.. tror nok diablo || funker bedre da, med tanke på at det er lettere (spille mot boter) i starten..

Diablo || har kanskje ikke den mest innbydene grafikken, så noe lignende som diablo || med bedre/lysere grafikk?

Lenke til kommentar

Herregud. Hvorfor antar man automatisk at jenter generelt MÅ like ekstremt populære og barnslige spill som Sims og WoW? Er de for barnslige av seg for å like noe helt annet?

Jeg tror ikke Diablo 2 var et dårlig forslag. Det er ikke akkurat vanskelig å sette seg inn i, det forblir underholdende i lengden og man får også muligheten til å velge en kvinnelig karakter. Det samme gjelder Drømmefall.

For min del spiller jeg Left4Dead nesten hver kveld med kjerringen. Det enkle er ofte det... mest underholdende :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...