Lapette Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har et prosjekt om å få dama til å begynne å sniffe litt på dataspill, og trenger en rolig men underholdende start! Tenkte litt på Drømmefall eller Den Lengste reisen .. Har egentlig mest lyst til å prøve en real runde diablo II over LAN; men det blir kanskje litt heavy helt i begynnelsen? .. Noen tips? (PS. La med et bilde av en kompis av meg som er veldig høy..) Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 The Sims 3 er noe de fleste klarer å sitte med en stund =) Selv om det er en erfaren spiller eller en som aldri har rørt et spill. Lenke til kommentar
Zarekris Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er ei jente selv.. Og jeg kunne nok ha anbefalt flere spill som er grei for en jente å kunne spille.. - Dreamfall - The Longest Journey. - The Sims 2 og 3. - My Sims. - World of Warcraft. - The Spiderwick Chronicles. - Harry Potter f.eks. Det er mange spill.. Men kommer ikke akkurat på noen flere akkurat nå :/ Desverre.. Håper det var til noen nytte da Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har faktisk fått med dama på Dota, hun hadde ikke spilt noe som helst fra før.. Var litt vanskelig i starten.. Hun ble ikke noe særlig god før det stoppet opp.. tror nok diablo || funker bedre da, med tanke på at det er lettere (spille mot boter) i starten.. Diablo || har kanskje ikke den mest innbydene grafikken, så noe lignende som diablo || med bedre/lysere grafikk? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Herregud. Hvorfor antar man automatisk at jenter generelt MÅ like ekstremt populære og barnslige spill som Sims og WoW? Er de for barnslige av seg for å like noe helt annet? Jeg tror ikke Diablo 2 var et dårlig forslag. Det er ikke akkurat vanskelig å sette seg inn i, det forblir underholdende i lengden og man får også muligheten til å velge en kvinnelig karakter. Det samme gjelder Drømmefall. For min del spiller jeg Left4Dead nesten hver kveld med kjerringen. Det enkle er ofte det... mest underholdende Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvorfor er Wow barnslig? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 de jentene jeg har truffet på liker fex EVE , wow. sims, og puzzles spill som incredible machine serien. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvorfor er Wow barnslig? Hele spillets design og universe generelt er barnslig, som de fleste utgivene fra Blizzard som er kommet ut de siste årene. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvorfor er Wow barnslig? Hele spillets design og universe generelt er barnslig, som de fleste utgivene fra Blizzard som er kommet ut de siste årene. Hmm, det ga ikke mye mening at all. Btw, nice bilde op :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hvorfor er Wow barnslig? Hele spillets design og universe generelt er barnslig, som de fleste utgivene fra Blizzard som er kommet ut de siste årene. Ok, det er "barnslig". So what? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Barnlig vil vel passe bedre i dette tilfellet mener eg. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kjenner ett par jenter som spiller Need for Speed spillene, så kjenner jeg og noen jenter som spiller Call of Duty 4... Alt kan prøves... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ikke kjør hardcore slik som Dota, det tviler jeg på vil gi et godt inntrykk. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hele spillets design og universe generelt er barnslig, som de fleste utgivene fra Blizzard som er kommet ut de siste årene. Så du mener virkelig Diablo, Starcraft og Warcraft er barnslig?... jaja... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vi har fått oss Wii, og det er madammen min med på. Hun har testet Sims tidligere, men ble aldri sittende så lenge med det. Bedre å sitte i godstolen og spille, enn foran en datamaskin, visstnok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå