Noes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har bestilt noe dette året, men ikke så mye som jeg gjorde i fjor. Er deilige klær å gå i, så vil anbefale dere til å handle i alle fall bukse og jumper Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjøpte XL av en av snekkerne til RusseService (Russ.no) Er ganske høy, men ikke så brei, har jo belte hvertfall. ^^ Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tips: Skoene russ.no selger er virkelig ikke noe å ha! forferdelige å gå i! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 har bestilt alt jeg trenger Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Samme her På meg ble det grunnpaken og en genser fra russ.no. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Kjøpt grunnpakka, så blir det sikkert noen gensere senere. Synes egentlig det er litt stress å begynne så tidlig :s. Russ er overrated. Edit: skrivefeil. Endret 24. september 2009 av Centuss Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Samme her På meg ble det grunnpaken og en genser fra russ.no. bestilte grunnpakken, en genser og et sånn klistre på buksa sett fra russesiden.no Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Står man kan bestille grunnpakka til 349 på russ.no, men greier faen meg ikke å bestille den. Finner den ikke i webshopen så jeg kan legge den i handlekurven... Grunnpaken koste 299,- på Russedress eg syns at Russedress virka mest pro Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Vel, du får ikke årboka på Russedress, den får man på russ.no/Russeservice. Dessuten har skolene ofte avtale som bestemmer hvor man kan kjøpe. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har bestilt grunnpakken fra Russeservice og Diverse klær fra Russedress. Og alt er betalt og i boks^-^ Også har jeg kjøpt Tryvann billetter^-^ Åh som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Lolsen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 har bestilt russekort fra russ.no, er forsatt usikker hva jeg skal skrive på den. leste en plass det va mulig å endre den til ut i desember en gang.. er det sant? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jepp, du må bare legge inn og godkjenne bestillingen nå, så kan man endre senere (ihvertfall slik jeg har oppfattet det). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Enig med han som sa hvor dumt det er å betale masse penger for alt mulig drit fra disse firmaene. Jeg hadde grunnpakken til 350,- og klarte meg meget, meget bra med det. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 har bestilt russekort fra russ.no, er forsatt usikker hva jeg skal skrive på den. leste en plass det va mulig å endre den til ut i desember en gang.. er det sant? Du kan redigere kortet fram til 11. desember. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 kan man endre grunnpakken etter fristen er gått ut hvis man har bestilt før fristen på russ.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå