Gå til innhold

Russ 10, har du begynt innkjøpene?

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Hei, vill minne alle russ på at det er konkuranse på Russ.no

har du ikke kjøpt klær og slikt enda så kan du vinne det.

Quoter noe av registreringsmailen min.

Hei!

Du er som jeg Russ 2010. Hvis du melder deg inn på Russ.no innen 24. august, er du med i trekningen av russeutstyr for kr 2 500,- fra Russeservice! Det trekkes ut premier for totalt kr 100 000,- på Russ.no – landets største nettside for russ. Du vil også få den nye katalogen fra Russeservice sendt hjem i posten. Oppgi denne vervekoden når du melder deg inn: 166075.

er vist noe man kan vinne med den koden eller noe sånt. skal se om eg finn mer informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var russ i 2006, mener på at det er noe rabatter ute å går til de som er i russestyret.

Videre er det VELDIG lurt å sette noen dunker med vin, det blir dyrt å drikke i 10-12 dager i strekk å måtte kjøpe drikke hver bidige dag. 10kr liter for vin anyone? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gå for Russeservice (russ.no). Virker mye proffere, pluss at de har de originale russekortene.

I tillegg til det, dreiv russeservice litt reklame når de var hos oss og vi fikk prøve klærne. Han foklarte om kvaliteten og hvor lenge de holdt på osv.

Russedress bare la fram klærne, og holdt kjeft. ^^

Lenke til kommentar
Russestyret får som regel russedrakten gratis og rabatt på resten. Russepresident får alt ;)

Oohh, dette gjelder styret på hver enkelt skole, right? Isåfall håper jeg vi har en slik avtale her.

Jeg har ikke bestemt meg for hvem og hva enda, men tenkte jeg skulle gjøre det snart (etter at de har vært på skola så man får prøvd størrelser og slik) slik at jeg får de gode tilbudene de har.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden jeg suger på slikt som detta følger jeg strømmen og bestiller russedress, det blondie-gjengen gikk for :p

men angående størrelser, prøvde å måle, men altså, jeg kan umulig være XS når jeg er ruvende kar (les: pondus) og er over 190.

Noen som vet sånn cirka hvilke mål jeg skal gå for når min vanlige buksestørrelse er 36/36?

Lenke til kommentar
Russestyret får som regel russedrakten gratis og rabatt på resten. Russepresident får alt ;)

Oohh, dette gjelder styret på hver enkelt skole, right? Isåfall håper jeg vi har en slik avtale her.

Jeg har ikke bestemt meg for hvem og hva enda, men tenkte jeg skulle gjøre det snart (etter at de har vært på skola så man får prøvd størrelser og slik) slik at jeg får de gode tilbudene de har.

Ja, det er per styremedlem per skole (tror jeg) Det er godt mulig at skolen må komme fram til dette med selgere elns. Men russ.no og russeservice tjener fett uansett, tror de kunne gitt bort dresser til et helt fylke og alikevel gå i pluss ;)

Lenke til kommentar

bare et tips til dere i russ 2010.

drit i å hande inn alt mulig av klær det står russ på.

buksa, lua, en genser og ei tskjorte holder lenge!

bruk heller pengene på bil og drikke.

jeg brukte selv sikkert 7-8000kr i mellom 1. og 17. mai på drikke og sosialt og jeg var russ langt unna de store russetreffene osv. så det ble sikkert innspart en del der.

jeg syns det var litt av sjarmen med russetia at jeg dreit i pengene og helsa og hadde det bare gøy og festa så mye som mulig. skulle nok gjerne ha hatt en van og kjøre i da etter som at dette var ute på bygda og langt unna nermeste by osv.

men å ha masse stasj det står russ på er ikke nødvendig, tenk mere på morroa enn alt stasjet russeservice pusher på dere :)

Lenke til kommentar
Var russ i 2006, mener på at det er noe rabatter ute å går til de som er i russestyret.

Videre er det VELDIG lurt å sette noen dunker med vin, det blir dyrt å drikke i 10-12 dager i strekk å måtte kjøpe drikke hver bidige dag. 10kr liter for vin anyone? :p

WTF? Sette dunker med vin? Nei takk.

Var russ nå i år, og jeg har egentlig aldri hatt så god råd :D Sparte opp en god del og jobbet mye hele april måned. Jobbet alle helligdager i påsken og fikk 100% tillegg. Kom godt meg, for under hele russetiden koset jeg meg gløgg med hansa pilsner og hadde en jævlig fet russetid med en gjennomført van :D

Jeg vil også råde alle og en til å begynne planlegging av van/buss så tidlig som mulig!

Leie av lydutstyr, interiør og alt det der. Det resulterer i at dere ikke ruller rundt i en blikkboks med biltema anlegg, men heller har det festeste anlegget som pumper ut hits til folk. PA-anlegg er tingen!

En annen ting: Landstreffet på lillehammer er obligatorisk! Det er seriøst det morsomste og sykeste jeg har deltatt på!

For å gå litt on topic.

Russeklær? Bare å drite i å bestille masse piss du uansett omtrent bare bruker 2-3 dager i løpet av liver ditt. Russesko er harry, så det eneste du trenger er en bukse (naturligvis), maks 2 hoods, 2 t-shirt og en fløyte eller noe annet stæsj. Jeg kjøpte 3 hoods og 3 t-shirt. Ble brukt en gang og nå ligger det her bare. Brukte stort sett bare russebuksen og kanskje en hood. T-shirt er det som regel for kaldt å sprade rundt i på kveldene, og hvem sier at du ikke kan gå med en vanlig grå hoods fra H&M? "RUSS 10" fra topp til tå ser mer dumt ut enn noe russestæsj og noen vanlige klær.

Og værsåsnill. Dropp å gå rundt i en genser det står "Russ 2010" på i månder og år, hver bidige dag etter russetiden. Finnes mange av de.

God russetid :D

Edit:

Ser det blir diskutert størrelser. Får der ikke sånne "prøveprodukt" rundt om på skolene da, slik at dere får testet?

Jeg er 185 høy og atletisk bygd. Kunne ikke hatt noe mindre enn L. Ser jævlig dumt ut med en chill russehood som akkurat går over beltespennet også. Bedre med litt for stor og kosete, en for liten og homsete :!:

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Vi har ordnet et slik avtale med russ.no slik at alle i russestyret får gratis grunnpakke. Mens vi som er en del av styret over der igjen (president, økonomi og noe mer) får 1500 kr rabatt.

Ihvertfall slik utkastet var, men det var avhengig av at nok russ herifra velger russ.no og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for russ.no nå, mest pga. at de har de orginale russekortene.

Har tenkt å bestille grunnpaken og et sett med strykemerker. Gidder ikke bruke mer penger enn nødvendig.

Er bare veldig usikker på hva jeg skal ha på russekortet.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...