Ben Dover Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har hatt Telenor 1024/256 linje i 18 mnd. nå :smile: Jævli dyrt :o Og selvsagt mange, høylytte krangler med deres kundeservice (hvilket er verdens mest villedende ord) var jeg klar for skifte til Nextgentel. Alt startet bra.. Sjekket ut nr. pr. internettside. Alt ok. Bestiller pr. tlf. Får beskjed om at det tar en 3- 4 uker. Sjekker leveringsstatus, 14.5.03 lev. linje.... får e-post 12.05.03 ""Du tilhører en sentral som er klargjort for bredbånd. På grunn av stor pågang på denne sentralen kan vi dessverre ikke levere bredbånd til deg på nåværende tidspunkt. Vi arbeider nå med en utvidelse av kapasiteten på denne sentralen. Du vil få nærmere informasjon når din sentral er klar for levering."" Hva i helvete betyr dette????? Jeg har sagt opp Telenorfaen WTF skal jeg gjøre nå, krype tilbake til Telenor???????? Aaaaarrrrggg Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 nope den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. ikke støtt "telenofaen" jeg har nextgentel 2048/640 veldig fornøyd selvom jeg synes at ut hastigheten skulle vært høyere. hmm kanskje jeg burde gå over til shdsl Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Ehh, Nextgentel har et tilbud nå med 4 Gbit linje eller noe slikt som et "prosjekt" koster hvis 600 spenn som engangsavg. Den skulle jeg ha............ Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 jeg har telenor 1024/256 og jeg har aldri hatt noen problemer siden jeg fikk det for noen år siden Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 jeg har telenor 1024/256 og jeg har aldri hatt noen problemer siden jeg fikk det for noen år siden Og hva har det med saken å gjøre? Mannen vil gjerne ha Nextgentel som ISP, så jeg tror ikke han bryr seg så mye om hvordan Telenor er per i dag. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Da jeg fikk Telenor bestillte jeg 704/128 KBit linje. Jeg fikk da levert 330. Telenor kundeservice prøvde seg på: er ikke det bra da? taktikken.. Jeg fikk omsider snakket med en Teknisk Gurukonsulent. Han satte opp linjen min til 1024/256 uten vederlegg. Jeg fikk da levert ca. 800. Fornøyd med det til regningen kom. Full pris Prøvde klage/grine/prute. Ingenting funket, fikk derimot linjen jeg hadde krav på. Gadd ikke krangle lenger. Jeg hadde tross alt etter 6 mnd. fått produktet jeg betalte for. P.S. Jeg var i det meste av tiden ansatt i Telenor og tok ADSL gjennom et ansatt-tilbud. Herlig kolegial service Telenor har de siste årene brukt ca. 4-5 milliarder av VÅRE penger på kontorlokaler og dill. Jeg vet Lenke til kommentar
NULL Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Når det gjelder nettopp installasjonen, er det ikke NGT som gjør denne, men faktisk gjerne de samme folka som installerer for Telenor -- Telenor-eide Bravida.... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva er poenget med denne tråden? Skal du sutre og grine over at du ikke får adsl'en din, så kan du ta det opp med mamma'en din. Regner med at det er henne som betaler. OK, sjef?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva er poenget med denne tråden?Skal du sutre og grine over at du ikke får adsl'en din, så kan du ta det opp med mamma'en din. Regner med at det er henne som betaler. OK, sjef?! Leser du tråden før du poster? Han skrev han tok tilbud gjennom jobben hans så jeg tror det er lite sannsynlig at mamman hans betaler det når han selv jobber og er sikkert litt eldre enn deg Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Aaaaaarrrrrg! Nextgentel infrir ikke med leveringen!!! En tråd som begynner slik, lyser det søppel av. Lenke til kommentar
CD Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Aaaaaarrrrrg! Nextgentel infrir ikke med leveringen!!! En tråd som begynner slik, lyser det søppel av. Hvorfor leser du den da? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Aaaaaarrrrrg! Nextgentel infrir ikke med leveringen!!! En tråd som begynner slik, lyser det søppel av. Hvorfor leser du den da? Måtte bare få det bekreftet. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg fikk nextgentel her 4 arbeidsdager etter jeg bestilte det Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har hatt Telenor 1024/256 linje i 18 mnd. nå :smile: Jævli dyrt :o Og selvsagt mange, høylytte krangler med deres kundeservice (hvilket er verdens mest villedende ord) var jeg klar for skifte til Nextgentel. Alt startet bra.. Sjekket ut nr. pr. internettside. Alt ok. Bestiller pr. tlf. Får beskjed om at det tar en 3- 4 uker. Sjekker leveringsstatus, 14.5.03 lev. linje.... får e-post 12.05.03 ""Du tilhører en sentral som er klargjort for bredbånd. På grunn av stor pågang på denne sentralen kan vi dessverre ikke levere bredbånd til deg på nåværende tidspunkt. Vi arbeider nå med en utvidelse av kapasiteten på denne sentralen. Du vil få nærmere informasjon når din sentral er klar for levering."" Hva i helvete betyr dette????? Jeg har sagt opp Telenorfaen WTF skal jeg gjøre nå, krype tilbake til Telenor???????? Aaaaarrrrggg Bare for å svare på spørsmålet i innlegget: En sentral har et begrenset antall porter for ADSL. Når alle disse portene er i bruk må sentralen bygges ut med flere porter. Dette tar vanligvis 4 uker fra den datoen sentralen blir registrert som full. Hvis sentralen var full da du bestilte fra NextGenTel og ennå ikke hadde avbestilt linja fra Telenor (eller at Telenor ikke har oppdatert din status i sine systemer) vil ikke det være registrert noen ledige porter i sentralen din. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det er en av de styggeste innlegga jeg har sett med topic og alle de trynene til smailine, kan ikke moderatorene slette denne tråden? er det slike tråder hw.no vil bestå av etterhvert? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ehh, Nextgentel har et tilbud nå med 4 Gbit linje eller noe slikt som et "prosjekt" koster hvis 600 spenn som engangsavg. Den skulle jeg ha............ Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Når det gjelder nettopp installasjonen, er det ikke NGT som gjør denne, men faktisk gjerne de samme folka som installerer for Telenor -- Telenor-eide Bravida.... heheheh, har da ikke telenor under 50% i bravida da? Uansett, problemet til bravida er at de ikke får ordren fra telenor :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå