The Stig Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ivrige ubåtkapteiner kan nå glede seg til flere tokter under vann. Les mer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Får håpe de gjør en bedre jobb med dette enn SH4. Det var en bugfest uten like. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Spennene,lurer på om hvordan flerspilldelen blir? Hva om UbiSoft engang kunne slått i sammen SilentHunter(5),IL1946 og andre sim-baserte platformer til et herlig realistisk større brett. Oj,nå husket jeg plutselig BF1942 flerspilldelen Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tokt i flertall er fortsatt tokt, ikke tokter. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Var litt usikker på det, men slik jeg tolker ordboka er "tokter" en godkjent skrivemåte: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Håper det er stillige synke effekter, det er det som er mest verdt å kjøpe for. Bestrevelsene for å holde seg flytende, se folk drukne, osv. Hvis det blir så filmaktig og autentisk blir det ett kjøp for meg. Skulle forresten likt å sett ett orntlig Titanic spill der man kan få en følelse av hva som skjedde de første og siste dagene. ett slags rollespill som til slutt blir lik filmen og man må komme seg ut fra Titianic fra arresten mens båten synker. en av de beste filmene jeg har sett er den fra 1997 Endret 19. august 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Var litt usikker på det, men slik jeg tolker ordboka er "tokter" en godkjent skrivemåte: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Ser ut som at du har rett ja. Skurrer bare veldig i mine ører. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Uje! Har brukt flere timer enn jeg orker telle på SH3 og 4, så jeg gleder meg allerede Får håpe de gjør det hele hakket mer realistisk når skipet synker, så blir alt bare gull Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kommer tidlig i Mars UbiSoft Facebook,SKAL ha Collector Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg