Bikkebakke Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kom til å tenkje på noko som skjedde i går: Eg satt på eit vorspiel og hadde då drukket alkohol. Så kom ein mygg og satte seg på armen min å byrja og suge ut blod. Mens den lille krabaten gjorde seg god og mett medan eg såg magesekken hans blei raudare og raudare, byrja eg å tenke: Blir myggen full no, ettersom eg har alkohol i blodet? Nokon som veit eller har nokon teoriar på dette? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 sjangla den vekk når den fløy:P? er du full ennå? Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 sjangla den vekk når den fløy:P? er du full ennå? Eg låg diverre ikkje merke til det..! Hehe, formen har vore betre andre dagar, for å seie det slik.. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det essensielle spørsmålet her er jo om hvorvidt det faktisk er forskjell på en «oppegående mygg» og en full mygg. Jeg mener tilstandene må være omtrent identiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå