Gå til innhold

Aaargh :/ Virusprogrammer ....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha...så jeg har ikke noe med hvor idiotiske virusprogrammer er? (noe de forresten ikke er)

Sorry...men er bare i så _jævla kveruleringshumør nå...dårlig kveld på byen i kveld :wink:

He he-- damer er vanskelige dyr :) Nei jeg synes bare det er så kjipt at man må installere virusprogrammer som sløver ned maskinen når man kunne sluppet denne dritten :) De sløver seriøst ned maskinene. Selv om jeg kjører en forholdsvis kraftig pc.

Lenke til kommentar
Sorry...men er bare i så _jævla kveruleringshumør nå...dårlig kveld på byen i kveld :wink:

...da er det godt vi har forum til å avlaste din agressjon....har du prøvd å invitere damer hjem for å skue ditt antivirusprogram?

...og hvilken dust anbefaler AVG.....Da kan du like godt kjøre uten for fae_n...Selvfølgelig er AVG raskere, den finner jo ikke virus....dritdårlig på tester er den og ( bortsett fra tester der de ser hvor flotte knapper brukergransesnittet har )

Lenke til kommentar

...da er det godt vi har forum til å avlaste din agressjon....har du prøvd å invitere damer hjem for å skue ditt antivirusprogram?

...og hvilken dust anbefaler AVG.....Da kan du like godt kjøre uten for fae_n...Selvfølgelig er AVG raskere, den finner jo ikke virus....dritdårlig på tester er den og ( bortsett fra tester der de ser hvor flotte knapper brukergransesnittet har )

Muhahahahahah :))) AVG er elendig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...