Patience Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 De er så unødvendig og gjør pc'en så treeig.. Forbannet være de jæææævla virusmekkerne.. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 prøv agv fra fra www.grisoft.com..funker bra hos meg.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Og poenget med denne tråden var? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Og poenget med denne posten var? Å få deg til å putte nesa di borti noe du ikke har noe med Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Aha...så jeg har ikke noe med hvor idiotiske virusprogrammer er? (noe de forresten ikke er) Sorry...men er bare i så _jævla kveruleringshumør nå...dårlig kveld på byen i kveld :wink: Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Aha...så jeg har ikke noe med hvor idiotiske virusprogrammer er? (noe de forresten ikke er) Sorry...men er bare i så _jævla kveruleringshumør nå...dårlig kveld på byen i kveld :wink: He he-- damer er vanskelige dyr Nei jeg synes bare det er så kjipt at man må installere virusprogrammer som sløver ned maskinen når man kunne sluppet denne dritten De sløver seriøst ned maskinene. Selv om jeg kjører en forholdsvis kraftig pc. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Sorry...men er bare i så _jævla kveruleringshumør nå...dårlig kveld på byen i kveld :wink: ...da er det godt vi har forum til å avlaste din agressjon....har du prøvd å invitere damer hjem for å skue ditt antivirusprogram? ...og hvilken dust anbefaler AVG.....Da kan du like godt kjøre uten for fae_n...Selvfølgelig er AVG raskere, den finner jo ikke virus....dritdårlig på tester er den og ( bortsett fra tester der de ser hvor flotte knapper brukergransesnittet har ) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Sorry...men er bare i så _jævla kveruleringshumør nå...dårlig kveld på byen i kveld :wink: ...da er det godt vi har forum til å avlaste din agressjon....har du prøvd å invitere damer hjem for å skue ditt antivirusprogram? ...og hvilken dust anbefaler AVG.....Da kan du like godt kjøre uten for fae_n...Selvfølgelig er AVG raskere, den finner jo ikke virus....dritdårlig på tester er den og ( bortsett fra tester der de ser hvor flotte knapper brukergransesnittet har ) Muhahahahahah )) AVG er elendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå