stimas Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei. Har en HP-maskin med nVidia GeForce 9500 GS. Etter det jeg har forstått, så er ikke dette noe å "samle på" (jeg har IKKE peiling på grafikkort..., har bare hørt det...). Jeg har tilgang til et kort ved navn XFX 8500 GT (500M 512 Mb). Er dette et bedre kort? Jeg skal legge til at jeg ikke spiller spill. Bruker litt DAK (bla. AutoCAD). Kjører Vista 64-bit. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det du har nå er nok antagelig bedre Men hvis du ikke skal bruke pc'en din til spill er det vel ikke så masse vits å ha så bra skjermkort? Lenke til kommentar
stimas Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takk for svar. Opplever at det tar lang tid å starte AutoCAD 2010 f.eks. Har 4 Gb ram. På min jobb-pc, som er en 3-år gammel IBM, så går slike ting mye raskere. Der kjører jeg Win Xp Pro 32-bit. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Er AutoCAD et slags animasjons program eller noe? Hva slags skjermkort er det du har på jobb pc'en din btw? Endret 19. august 2009 av Synt4xx Lenke til kommentar
stimas Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 AutoCAD er det DAK-program (Data Assistert Konstruksjon). Et program man kan tegne hus, båter, etc. Det er først og fremst et 2D-program, men kan også brukes i 3D. Den PC'n jeg har på jobb, er en bærbar IBM, av type T60p. Jeg er ikke sikker på hvilket kort som står i (sitter hjemme). Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ah, ok. kan jo være at du har mange andre programmer som kjører på pc'en da, eller kanskje noen virus som tar opp en del av ytelsen din. Ikke godt å si egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå