Dragonlove Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som har noe anelse når priskuttet på Ps3 blir? de sa jo i dag men regner med dette bare gjelder i statene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fra idag, skal gjelde overalt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 PS3 Slim lanseres over hele verden i september. Men Sony tyvstarter høstoffensiven allerede i morgen med en prisreduksjon på de eksisterende PS3-modellene. Den nye PS3-prisen er 299 euro, hvilket trolig betyr en anbefalt norsk utsalgspris på 2999,-. Dette er også prisen på PS3 Slim når den lanseres i september. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 PS3 Slim lanseres over hele verden i september. Men Sony tyvstarter høstoffensiven allerede i morgen med en prisreduksjon på de eksisterende PS3-modellene. Den nye PS3-prisen er 299 euro, hvilket trolig betyr en anbefalt norsk utsalgspris på 2999,-. Dette er også prisen på PS3 Slim når den lanseres i september. Joda jeg vet det, men foreløpig er det ingen Norske butikker som har satt ned prisen om de da i hele tatt gjør det, Elkjøp selger jo allerede med tap, skal de sette ned prisen ytterligere så taper de jo ennda mer, i tilegg så er de allerede billigst fra før av. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fra idag, skal gjelde overalt. Ikke på lefdal.com i hvertfall. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Butikkene har nok betalt mer for de PS3ene de har inne, så det skal vel noe til for at de kan kutte prisene bare fordi Sony sier at de skal kuttes. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Butikkene har nok betalt mer for de PS3ene de har inne, så det skal vel noe til for at de kan kutte prisene bare fordi Sony sier at de skal kuttes. Ja det er det jeg kan tenke meg, at det ikke blir noe priskutt, det er uansett helt sykt at de skal selge den for 299$ i statene mens det er 299E her i Europa, det er jo 1200,- mer her i Europa, greitt nok at Amerikanerne tjener mindre enn oss, men en PS3 burde jo ikke være noe mindre verdt der borte for det. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Spørs om man ser så mye til priskuttet. Flere har jo lenge solgt PS3 til rundt 3000 kr. selv om offisiell pris har vært 3995,- til nå. Kanskje med unntak av butikker som har store lagre som ønsker å kvitte seg med den gamle modellen så fort som mulig. Endret 19. august 2009 av kilik Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fra idag, skal gjelde overalt. Ikke på lefdal.com i hvertfall. Klag på lefdal i såfall. Sony kan ikke diktere prisene til lefdal men kan bare gi anbefalte veiledende priser. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Butikkene har nok betalt mer for de PS3ene de har inne, så det skal vel noe til for at de kan kutte prisene bare fordi Sony sier at de skal kuttes. Da er heller ikke priskutt på alle PS3 i verden et faktum. Fra idag, skal gjelde overalt. Ikke på lefdal.com i hvertfall. Klag på lefdal i såfall. Sony kan ikke diktere prisene til lefdal men kan bare gi anbefalte veiledende priser. Nei, jeg bryr meg ikke så stort. Nøyer meg med XBOX'en jeg kjøpte for en uke siden Endret 19. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det noen som kan komme med en antydning om hva PS3 kommer til å koste her i Norge? Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vi får nok se prisreduksjon ganske snart her til lands. Tipper butikkene ikke er interessert i å sitte med altfor mange av den "gamle" PS3 på lager når dem starter å ta inn PS3 Slim modellen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Vi får nok se prisreduksjon ganske snart her til lands. Tipper butikkene ikke er interessert i å sitte med altfor mange av den "gamle" PS3 på lager når dem starter å ta inn PS3 Slim modellen. Jeg vil også tro at de kommer til å presse hverandre til å sette ned prisen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ok, Komplett har satt ned prisen fra 3248,- til 2995,- ikke det store kuttet men de har nå satt ned prisen, når det er sagt så har Elkjøp hatt denne prisen en stund allerede, så det blir spennende å se om Elkjøp kutter prisen. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) synes 2999 hva litt lite å kutte ned, med tanke på at de allerede har vært 3299 å 2999 på tilbuds dager.. :/ men men sånn er livet. Endret 19. august 2009 av nipton Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du bryr deg ikke stort sa du. Uansett de som tidligere solgte PS3 til 2999 solgte med tap. Nå har de mulighet til å tjene penger på å selge PS3, noe som jeg anser som positivt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du bryr deg ikke stort sa du. Uansett de som tidligere solgte PS3 til 2999 solgte med tap. Nå har de mulighet til å tjene penger på å selge PS3, noe som jeg anser som positivt. Uvanlig innstilling Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Du bryr deg ikke stort sa du. Uansett de som tidligere solgte PS3 til 2999 solgte med tap. Nå har de mulighet til å tjene penger på å selge PS3, noe som jeg anser som positivt. Uvanlig innstilling Han eier sikkert ett par stykker fra før så han bryr seg ikke, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå