ilpostino Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 jeg har byttet leverandør på hjemmesiden min og er ikke helt fornøyd med den nye webmailen som har fulgt med. Jeg leker derfor litt med tanken på å installere en egen webmail. Tidligere har jeg brukt Squirrelmail og har vært stort sett fornøyd med det. er det noen andre som har noen anbefalinger på andre som kan brukes istedenfor Squirrlmail? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 På min server bruker jeg Horde og IMP. Er egentlig veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Problemed med squirrelmail for min del er at hvis man bookmarker inboxen, og man ikke er innlogget da man kommer dit, får man beskjed om å logge inn, og må dermed gå tilbake til login screen.. Derfor bookmarka jeg login screen, noe som er litt tungvint. Skulle gjerne sett at cookies funka bedre og at man alltid var logga inn. Ellers så finnes det faktisk ikke mange webmail apps som er bra. Horde/IMP og Squirrelmail er nok de beste. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 fant ut at det var endel plugins til Squirelmail. det eneste jeg egentlig har vært misfornøyd med når det gjelder Squirelmail er at det ikke har gått å lage mail i html-format men det løses jo ved hjelp av en plugin. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 RoundCube er jo ganske pen. http://roundcube.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå