Pysj Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Se video av den kommende versjonen av HTCs eget menysystem. Les mer Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Manilla ser veldig flott og fint ut, men det krever veldig mye av korttidsminnet på telefonen. jeg ser at de har tatt enkelte ting fra SPB mobileshell 3.0 og det er bra, men jeg satser fremdeles på å bruke spb. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvilken tlf er det som brukes i videoen? Leo? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Manilla ser veldig flott og fint ut, men det krever veldig mye av korttidsminnet på telefonen.jeg ser at de har tatt enkelte ting fra SPB mobileshell 3.0 og det er bra, men jeg satser fremdeles på å bruke spb. Jupp, på Xperiaen min gikk jeg fra 70% til 30% brukt minne når jeg gikk tilbake til standard romen og SPB fra touchflo. Men den egentlige grunnen til at jeg gikk tilbake er vel at SPB strengt talt er bedre... Lenke til kommentar
Don Preben Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og kva med oss som helst vil ha MINDRE glossy drit utover skjermen og heller vil betale for ein smarttelefon med BRA touchskjerm og eit godt, stilreint GUI? HTC har endå ikkje skjønt at denne 3D-gimmicken er envegsbiletten til ein blindveg. Det er ingen kritikk mot hardwaren eller leverandøren i bunn og grunn, men etter en HTC Diamond, TYTN I og II så har eg godt grunnlag og ein salig god grunn for å hetse dei på programvarefronten. Eg var sjokkert over å sjå androiden komme innpakka i den dritten som den kjeme med på Heroen, 3D-flow og glossy drit av ein anna klasse. Det er ein direkte skam mot Tux-nettverka. Det var det siste HTC såg frå meg på både privat og i bedriftssamanheng. Diamonden er til salgs. Skal vi sei gratis til første bydande? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du kan jo deaktivere shiten? Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Og kva med oss som helst vil ha MINDRE glossy drit utover skjermen og heller vil betale for ein smarttelefon med BRA touchskjerm og eit godt, stilreint GUI? HTC har endå ikkje skjønt at denne 3D-gimmicken er envegsbiletten til ein blindveg. Det er ingen kritikk mot hardwaren eller leverandøren i bunn og grunn, men etter en HTC Diamond, TYTN I og II så har eg godt grunnlag og ein salig god grunn for å hetse dei på programvarefronten. Eg var sjokkert over å sjå androiden komme innpakka i den dritten som den kjeme med på Heroen, 3D-flow og glossy drit av ein anna klasse. Det er ein direkte skam mot Tux-nettverka. Det var det siste HTC såg frå meg på både privat og i bedriftssamanheng. Diamonden er til salgs. Skal vi sei gratis til første bydande? Jeg tar den gjerne jeg! Gratis vel og merke... Lenke til kommentar
kiriz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 runner på LEO den ja har den selv på xperia Lenke til kommentar
shutout Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei. Hvordan oppdaterer man Tochflo 3D. Ser at det står i artikkelen at det er enkelt, men ingen forklaring på hvordan det gjøres! Stian Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er det fortsatt Opera som følger med tro? Lenke til kommentar
oleros Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det der er ingen Leo, hvis da ikke Leo blir helt identisk med DiamondII.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei. Hvordan oppdaterer man Tochflo 3D. Ser at det står i artikkelen at det er enkelt, men ingen forklaring på hvordan det gjøres! Stian Skulle gjerne vist det selv. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei. Hvordan oppdaterer man Tochflo 3D. Ser at det står i artikkelen at det er enkelt, men ingen forklaring på hvordan det gjøres! Stian Skulle gjerne vist det selv. Jeg skulle gjerne også visst det.. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eneste måten foreløpig for å få Manilla 2.5/2.6 er å installerer(flashe til) en cooked ROM som inkluderer det. Som f.eks denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524224 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kan vi forvente en offisiell mulighet for å oppgradere etterhvert som Leo lanseres og versjon 2.6 blir "ferdig"? Noen som vet om slike ting bruker å bli tilgjengelig eller må man A) kjøpe et produkt som allerede har det eller B) bruke slike trikseløsninger som beskrevet på xda-developers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg