Fløffy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei Har ei maskin som har installert opensuse 11.1. Etter som eg kan sjå på spotify sine sider treng ein "wine" for å kjøyre spotify. Slik som eg kan sjå det har eg greit å installert wine. Men problemet er å få installert spotify. Når eg trykker på spotify installer.exe startar den ikkje installeringa. Kan nokon hjelpe? Er heilt ny med linux.. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 http://www.spotify.com/en/help/faq/wine/ http://linux1.no/blogg/omaha/3666/spotify-...er-tilgjengelig Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 DEspotify fungerer kun hvis du har betalt for spotify. Og den har vel ikke noe GUI så vidt jeg kunne skjønne når jeg prøvde den.. Fungerer utmerket i Wine Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Får opp denne feilmeldingen under installasjon: Kva gjer eg feil? Edit: Får og denne feilen: Er som sagt heilt ny med linux og er usikker på kva eg gjer feil... Endret 20. august 2009 av Actrm Lenke til kommentar
lolomgwtfbbq Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 du skal kjøre "wine [program]". altså "wine Spotify\ Installer.exe". grunnen til at ./Spotify\ Installer.exe ikke funker er fordi GNU/Linux ikke kan kjøre .exe-filer. dette er Windowsapplikasjoner, og kan kun kjøres i Windows - eller med et API-lager, som f.eks Wine. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for all hjelp. Har no installert spotify. Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg bare trykket last ned, så fra nettleseren velger jeg å kjøre fila (forutsetter at wine er installert). Blir ikke enklere enn det! Akkurat som i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå