neidustoreinternett Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor kan jeg finne replacement for 'rund dimme knapp' (Belysning) Altså, vi har en dobbel dimme-knapp i stua som styrer belysningen. Den ene av disse to knappene har knekt, usikker på om de er kjøpt på IKEA men fant ikke noe der. Er standard størrelse og det der, trenger kunn selve knappen. Noen tips om steder hvor jeg skal lete? Har prøvd ikea og mesterlys så langt... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Clas Ohlsson? Lenke til kommentar
clink Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er dette en dimmer på vegg, på samme måte som en bryter på vegg? ...eller på ei frittstående lampe? Hvis det første så vet jeg ikke om sånne detaljer selges løst. Kanskje du må kjøpe ny dimmer også. De mest kjente heter vel Elko eller Micromatic. Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Hei og takk for svar! Dette er en vegg-dimmer. Ja antok det du sa, at dette ikke selges frittstående, så dermed ble det en ny dimmer til 280kr på clasOhlson :S Noen som trenger en ny dimmer enhet uten rund-knapp ? lal = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå