Sinsen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei igjen. Etter mye om og men tror jeg jeg har funnet en passende bil for meg. Budsjettet mitt er i utgangspunktet ganske rommelig, men, siden jeg kjører relativt skjelden (men da veldig langt), kan jeg ikke rettferdiggjøre å legge noe særlig over 200 000 i bilen. De viktigste kriteriene mine er komfort og sikkerhet (antiskrens osv.). Hva tror dere om noe som denne? Kilometerstanden er kanskje litt høy, men det har vel ikke stort å si for en bil som denne? Alle kommentarer mottas med stor takk! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Honda Accord er supre biler...super kvalitet,og gode å kjøre.KM-standen er det ikke noe å utsette på:-) Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Honda Accord er supre biler...super kvalitet,og gode å kjøre.KM-standen er det ikke noe å utsette på:-) Det var da veldig positivt. Er frista til å teste den jeg linka til, selgeren tilbød seg til og med å kjøre den innom meg i Oslo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå