Dan-Ove Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har sett på noen sider at man har et "msn script" som gjør at besøkende på siden kan se om webmaster er online eller ikke, samt sende han mld som kommer via messengeren... noen som har sett noe lignende og/eller vet hvor jeg kan finne det?? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 tar jeg ikke helt feil så tror jeg det er aim. har du linker til eksempler eller?? Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 jeg har sett både icq, aim og messenger... jeg har heller ingen linker, desverre... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 ja, vet det går med icq og aim, men tror ikke at det går med messenger.. kan ha feil selfølgelig.. Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Går det an å lage et type script som lager en icq/aim klient på en webside som sender mld til min maskin? Grunnen til at jeg valgte msn er at de fleste bruker det... Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kan du ikke bare bruke et program som Trillian, det kan bruke ICQ/AIM/MSN og IRC på en gang. Så slipper du å måtte ha en server som kjører en ICQ-klient for deg. Det var en test av programmet for et par dager siden på hardware.no hovedsiden. Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 jojo... men mitt poeng er jo at besøkende på en side skal kunne sende en mld til en klient på min maskin... Spiller jo ikke noe rolle hva det er.. Så selv de som ikke kjenner meg skal kunne sende en mld, atså.. Og jeg vet at jeg har sett det noe sted, men det ligger ikke noe på scriptsearch eller hotscripts Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 ja, vet det går med icq og aim, men tror ikke at det går med messenger.. kan ha feil selfølgelig.. Du tar feil, hihihi...neida. Jeg så et PHP script et eller annet sted...men jeg husker ikke hvor Etter å ha tatt en google fant jeg dette du kan jo også prøve übermsn siden: www.mess.be Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det var en bra side de derre http://www.mess.be/ greiene. Fant masse nyttig der jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå