Trond. Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 heisann, jeg kjøpte starcraft og har spillt det i et par uker. Plutselig en dag så flimrer venstre side av skjermen (er noe helt for jævli irriterrende). Aner ikke ka som er feil, men det skjedde nylig og hver gang. Det skjer ikke på introen men etter den begynner det å flimre over hele venstre side. Det har ikke vært noe problemer før. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Prøv å slå av VSYNC (hvis det er noe som heter det) og prøv å sett ned oppløsningen. Hadde det samme problemet på et annet gammelt spill. Og da funket det å slå av VSYNC. Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 hmm, lettere sagt enn gjort. Det er liksom ikke en sånn meny hvor jeg kan skru av / skru på div. ting. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke i det hele tatt? Er ikke det litt merkelig? Har ikke spilt starcraft. Men alle andre spill jeg har spilt har grafikk meny :s Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Sant nok, men har leita "x" antall ganger, nærmeste æ kommer meg til video options er i justere lysheten i spillet (i tilfelle det er for lyst eller for mørkt) og om det skal være 3d animert bilde. Det er ikke noe annet der. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Spillet er 11 år gammelt, kanskje det har noe med det å gjøre. Men har ikke sett noe vsync instillinger jeg heller. Har spillet installert og funker relativt fint på min maskin. Med Vista som OS. Kan jo alltid prøve å oppdatere grafikk kort driverene, se om det hjelper. Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Funker ikke... Vurderte å bare reinstallere. Vurderer også på om feilen kan være patchen siden etter at jeg lastet ned siste patch ble det sånn. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 har du Nvidia eller ATI grafikk kort? Du kan jo prøve og slå av v-sync i kontrollpanelet til selve skjemkortet da.. Guide til hvordan dette gjøres: http://www.playpark.net/forums/viewthread/9305/ Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 har nu ved hjelp av nVidia kontroll panel prøvd å både endre oppløsning og endret Vsync fram og tilbake uten bedre resultat :/ begynner å bli frustrert. Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Har du prøvd å starte spillet med Win 98 kompatibilitet (el. Win XP SP2) ? Har du Xfire ? Endret 27. august 2009 av Sk3pt Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 trur ikke det, men jeg har Xfire Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Steng Xfire når du spiller Starcraft. Lenke til kommentar
Trond. Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 hahahhahaha! (flirer faktisk IRL) det funker!!!!!!! HAHAHAHAHHAAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå