Mujlza Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg er på utkikk etter en ny sekundær mp3-spiller. For øyeblikket har jeg Creative Muvo V100 med 2 GB, noe jeg synes blir litt lite. Jeg har sett litt på Sansa Clip, og det eneste negative jeg kan se er batterikapasiteten; 15 timer. Finnes det noe mer batteristerkt alternativ til Sansa Clip, eller mister jeg veldig mye annet da? Og hvordan er SanDisk sine spillere sånn generelt? Takker for svar :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 "batteristerkt alternativ" er vel da cowon iaudio 7. 60 timer. Litt større men fortsatt liten. Du mister egentlig ingenting, den matcher clip i lyd og overgår den i lydforbedringsfunksjoner. Prisen er dog veldig mye høyere Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og menyene i iaduio 7 er vel ganske triste.. Sandisk har noen veldig gode spillere, som utmerker seg med meget nøytral og god lyd. Samt at de gir mye for pengene. Den nye E433/E444 fra Sony kan muligens også være et godt alternativ, spes med tanke på batteri. Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Hvordan er lyden på denne da? Jeg har ikke peiling, og vet heller ikke forskjell på Sony-spillere, grunnet de like navnene :!: Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Om du ikke er ekstremt kresen, og bruker hodetelefoner/plugger i prisklasse 2000++ vil du ikke merke forskjell. Sansa har litt mer nøytral lyd en Sony. Jeg bruker forøvrig en Sony X1050, med plugger til drøye 1000kr, og en Clip til trening. Lydkvaliteten er like god. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det som er litt kjipt med Clip er at equalizeren ikke er den beste. Om man har ørepropper eller headset med lite bass, og vil bruke mp3-spilleren til "bass-boost" vil jeg ikke anbefale Clip. Selv synes jeg ikke Clipen har så alt for dårlig batterikapasat, jeg bruker den ikke så lenge om gangen, og derfor trenger jeg heller ikke lade den så alt for ofte. Clip er en suveren sekundær-spiller! Hvordan headset/ørepropper kommer du til å bruke? Lenke til kommentar
Mujlza Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Hvordan headset/ørepropper kommer du til å bruke? Per dags dato har jeg Sennheiser CX 300 og AKG K24P, men har med tiden lyst til å investere i et par Beyerdynamic DT 770. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå