Filmvenn Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 "The upcoming fourth season of "Heroes" introduces a major new mythology about a traveling carnival of people with special powers run by a charismatic but evil Earth-moving ringleader (Robert Knepper)." Nyeste spoilerne rundt Heroes: "Oz" alum Ernie Hudson has joined NBC's drama series "Heroes" as recurring. He will play Captain Lubbock, a Baltimore detective. As usual, the show's producers are keeping story line details under wraps, but it is understood that Lubbock is on the hunt for one of the other characters on the show. Ny promo for S4; Vol.5: Redemption Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ser veldig fram til sesong 4, og Robert Kneppers karakter. Selv om jeg frykter at jeg kommer til å tenke mye T-Bag At de har fått med Ernie Hudson er også bra. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Akkurat det jeg tenkte på med angående Knepper, men fyren er god skuespiller så jeg tror dette kan bli spennende . Jeg gleder meg til å se hvordan storylinen blir, spesielt nå som Heroes tok seg opp igjen etter sesong 3. Noen som har peiling på når de første episodene kommer? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Noen som har peiling på når de første episodene kommer? Sesongstart med dobbelepisode 21. september i USA. Endret 19. august 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 off gleder meg, blir mykje bra den veka untatt dexter som blei lekket idag. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 *Lekket for noen dager siden.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Jayma Mays tilbake i Heroes denne sesongen Oh, relax. It’s only for one episode, and it won’t affect Glee at all. In fact, had the actress’ whimsical Fox series not already wrapped production on its initial 13-episode order, she wouldn’t have been available to do it. But it had, so she was. Anyway, back on Heroes, Mays will reprise her role of Charlie, Hiro’s ill-fated love interest. As the dying time-traveler zips back and forth through the ages to accomplish his bucket list… well, isn’t it safe to assume that saving his almost-sweetheart would be pretty high on the list? That’s what I thought. http://ausiellofiles.ew.com/2009/08/23/jay...urns-to-heroes/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå